Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. (CROSBI ID 163900)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Segetlija, Zdenko Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. // Suvremena trgovina (Zagreb), 35 (2010), 2; 67-67

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.

Ovom su korisnom knjigom nadmašeni dometi udžbenika. Ona će poslužiti svima onoma koji se zanimaju za suvremeni marketing. Osobito je trebaju koristiti studenti dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz menadžmenta i marketinga, ali i gospodarstvenici koji se svakako nalaze u procesima neprestanog prilagođavanja suvremenim tehničko - tehnološkim uvjetima u svome okružju.

Internet; e-marketing; informacijski sustav. e-poslovanje

nije evidentirano

engleski

Presentation of Book: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj: e-Marketing, 2nd exchanged and extended Edition, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2009

nije evidentirano

Internet; e-marketing; Information System; e-business

nije evidentirano

Podaci o izdanju

35 (2)

2010.

67-67

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija