Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. (CROSBI ID 163900)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
Ovom su korisnom knjigom nadmašeni dometi udžbenika. Ona će poslužiti svima onoma koji se zanimaju za suvremeni marketing. Osobito je trebaju koristiti studenti dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz menadžmenta i marketinga, ali i gospodarstvenici koji se svakako nalaze u procesima neprestanog prilagođavanja suvremenim tehničko - tehnološkim uvjetima u svome okružju.
Internet; e-marketing; informacijski sustav. e-poslovanje
nije evidentirano
engleski
Presentation of Book: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj: e-Marketing, 2nd exchanged and extended Edition, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2009
nije evidentirano
Internet; e-marketing; Information System; e-business
nije evidentirano