Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470225

Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.


Segetlija, Zdenko
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. // Suvremena trgovina, 35 (2010), 2; 67-67 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


Naslov
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.
(Presentation of Book: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj: e-Marketing, 2nd exchanged and extended Edition, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2009)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35 (2010), 2; 67-67

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
Internet; e-marketing; informacijski sustav. e-poslovanje
(Internet; e-marketing; Information System; e-business)

Sažetak
Ovom su korisnom knjigom nadmašeni dometi udžbenika. Ona će poslužiti svima onoma koji se zanimaju za suvremeni marketing. Osobito je trebaju koristiti studenti dodiplomskih i poslijediplomskih studija iz menadžmenta i marketinga, ali i gospodarstvenici koji se svakako nalaze u procesima neprestanog prilagođavanja suvremenim tehničko - tehnološkim uvjetima u svome okružju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)

Citiraj ovu publikaciju

Segetlija, Zdenko
Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009. // Suvremena trgovina, 35 (2010), 2; 67-67 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Segetlija, Z. (2010) Prikaz knjige: Drago Ružić, Antun Biloš, Davorin Turkalj:e-Marketing, II. izmijenjeno i prošireno izdanje, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2009.. Suvremena trgovina, 35 (2), 67-67.
@article{article, author = {Segetlija, Z.}, year = {2010}, pages = {67-67}, keywords = {Internet, e-marketing, Information System, e-business}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {35}, number = {2}, issn = {1330-0180}, title = {Presentation of Book: Drago Ru\v{z}i\'{c}, Antun Bilo\v{s}, Davorin Turkalj: e-Marketing, 2nd exchanged and extended Edition, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek - Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2009}, keyword = {Internet, e-marketing, Information System, e-business} }