Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 470218

E-maloprodaja kao sastavnica novih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica


Segetlija, Zdenko
e-maloprodaja kao sastavnica novih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica // Suvremena trgovina, 35 (2010), 2; 14-19 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
E-maloprodaja kao sastavnica novih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica
(E-retailing as a Component of New Forms of Retail Trade Business Units)

Autori
Segetlija, Zdenko

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 35 (2010), 2; 14-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Oblik maloprodajne poslovne jedinice; maloprodajni miks; e-maloprodaja; maloprodajni poslovni modeli
(Retail trade format; retailing mix; e-retailing; retail business models)

Sažetak
U radu se pokušavaju dati naznake za traženje puteva u stvaranju novih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica. Temelj za takva promišljanja su kako teorijske postavke o razvoju novih oblika maloprodajnih poslovnih jedinica, tako i suvremeni problemi u funkcioniranju maloprodajnih sustava u pojedinim zemljama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0000000-3353 - Maloprodaja u vrijednosnom lancu hrane (Zdenko Segetlija, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Zdenko Segetlija, (101761)