Jesu li nepoznate riječi uistinu nepoznate? (CROSBI ID 563157)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Turza-Bogdan, Tamara ; Ciglar, Vesna
hrvatski
Jesu li nepoznate riječi uistinu nepoznate?
Pretpostavka da kontekst teksta utječe na razumijevanje značenja nepoznatih riječi provjerava se na kajkavskoj narodnoj pripovijetki. Istraživanje je provedeno s učenicima 4. razreda. Zadaci traže označavanje nepoznatih riječi, provjeravanje razumijevanja sadržajnog sloja teksta u cjelini čime se uspostavlja veza sa mogućim značenjima riječi. Provjerava se mogućnost naknadnog određivanja značenja kao i utjecaj nerazumijevanja riječi na primanje sadržajnog sloja teksta.
razumijevanje; kontekst; devetogodišnjaci; kajkavsko narječje
nije evidentirano
engleski
Are Unknown Words Really Unknown?
nije evidentirano
comprehension; context; 9-year-old children; kajkavian dialect
nije evidentirano
Podaci o prilogu
767-774.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Granić, Jagoda
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-6-6
Podaci o skupu
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
predavanje
14.05.2005-16.05.2005
Split, Hrvatska