Semiotika i medijska pedagogija u analizama indoktrinacije (CROSBI ID 163731)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tolić, Mirela
hrvatski
Semiotika i medijska pedagogija u analizama indoktrinacije
Autorica polazi od teze da su istraživanja semiotike medija nužna kod razotkrivanja političke indoktrinacije i medijske manipulacije. Upozorava na značajnosti pojmova signifié i signifiant nužnih pri shvaćanju funkcioniranja transformacije od znaka ka simbolu u medijima. Zagovara tezu kako je od velikog značaja shvaćanje procesa semioze prilikom razlučivanja uzročno-posljedičnih veza simboličkih poruka. Primjerima iz medijskih sadržaja razlikuje političku od medijske indoktrinacije, te argumentira kada su mediji sredstva političke propagande. Tretira indoktrinaciju kao formu manipulacije. Konstatira da je odgojna uloga medija zadana u razotkrivanju (znakovno) kritičke refleksije multimedijske komunikacije te da je semiotika medija važan aspekt u analizama medijske pedagogije.
semiotika medija; semioza; odgoj; politička indoktrinacija; medijska manipulacija; signifié i signifiant; medijska pedagogija
nije evidentirano
engleski
Semiotics and Media Pedagogy in the analysis of indoctrination
nije evidentirano
semiotics of the media; semioza; education; political indoctrination; media manipulation; signifie and signifiant; media pedagogy
nije evidentirano