Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 469065

Upravljanje zadovoljstvom korisnika - čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet


Pupavac, Drago; Maršanić, Robert; Babić, Mirjana
Upravljanje zadovoljstvom korisnika - čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet // Marketing i održivi razvitak / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet u Osijeku, 2010. str. 323-329


Naslov
Upravljanje zadovoljstvom korisnika - čimbenik uspješnosti gradskih komunalnih poduzeća za promet
(Management of consumer satisfaction - the success factor for urban utility companies for traffic)

Autori
Pupavac, Drago ; Maršanić, Robert ; Babić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Marketing i održivi razvitak

Urednik/ci
Mirna Leko Šimić

Izdavač
Ekonomski fakultet u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2010

Raspon stranica
323-329

ISBN
978-953-253-074-2

Ključne riječi
Korisnici, usluge, zadovoljstvo, gradska komunalna poduzeća
(Users, services, satisfaction, public utilities)

Sažetak
Temeljni cilj ove znanstvene rasprave jest utvrditi razinu zadovoljstva korsinika usluga gradskih komunalnih poduzeća za promet u gradu Rijeci, te identificirati usluge koje su prioritetne za unapređenje. Da bi se ostvario cilj istraživanja konstruiran je „face to face“ upitnik. Upitnik je ispitivao prepoznavanje pružatelja komunalnih usluga, ukupno zadovoljstvo načinom na koji komunalno poduzeće pruža svoje usluge, zadovoljstvo pojedinim uslugama i pritužbe na pružene usluge. Istraživanje je provedeno na uzorku od 500 kućanstava, stratificiranom prema gradskim četvrtima i provela ga je agencija Puls. Dobivene spoznaje trebaju poslužiti kao referentna točka za daljnje kontinuirano praćenje i unapređivanje zadovoljstva korisnika usluga gradskih komunalnih poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
236-0000000-1701 - Menadžment u poduzetničkoj ekonomiji (Marčelo Dujanić, )

Ustanove
Veleučilište u Rijeci