Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje kvalitetom e-learning sustava na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (CROSBI ID 163657)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Aleksić-Maslać, Karmela ; Njavro, Đuro ; Vasić, Dina Upravljanje kvalitetom e-learning sustava na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa // ZŠEM revija za management, 1 (2009), 1-2; 179-186

Podaci o odgovornosti

Aleksić-Maslać, Karmela ; Njavro, Đuro ; Vasić, Dina

hrvatski

Upravljanje kvalitetom e-learning sustava na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa

Brzi razvoj informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) pruža velike mogućnosti u unapređenju kvalitete obrazovanja. U ovom radu opisat ćemo proces uvođenja e-learninga na Zagrebačku školu ekonomije i managementa (ZŠEM) i njegovo stalno unapređenje. ZŠEM je osnovana tek 2002. godine tako da smo u proces obrazovanja od početka mogli implementirati najbolje svjetske prakse – kako u uvođenje novih tehnologija tako i uvođenje određenih svjetskih standarda u obrazovanje poput Bolonjskog procesa te AACSB standarda (The Association to Advance Collegiate School of Business). Vodstvo ZŠEM-a imalo je odlučujuću ulogu u sustavnom uvođenju LMS sustava u proces obrazovanja. Prije svega da se koristi jedinstveni LMS sustav (Learning Management System) WebCT na svim kolegijima te da je e-learning obveza svih profesora i studenata. Na WebCT-u studenti mogu naći predavanja, vježbe, case-ove, razne zadatke, projekte, online testove, diskusije, virtualnu oglasnu ploču, itd. Kako bismo pratili kvalitetu razvijenih e-learning kolegija razvili smo 11 standarda te redovito e-learning grupa radi evaluaciju svih kolegija. Također, u skladu s Bolonjskim procesom redovito se provode i semestralne evaluacije u kojima studenti ocjenjuju zadovoljstvo sa profesorima, kolegijima te općenito sa studiranjem na ZŠEM-u. Online evaluacije su napravljene u WebCT-u pa je jednostavno dobiti statistiku te podatke koristiti za daljnju obradu. Osim asinkronog oblika e-learninga u nastavi se redovito koristi i sinkroni oblik. Tako su naši studenti imali priliku putem videokonferencije sudjelovati na predavanjima raznih stručnjaka prvenstveno iz SAD-a i Europe. Studenti su izuzetno zadovoljni s implementacijom e-learninga u nastavu. To je odlična priprema za njihov nastavak cjeloživotnog obrazovanja. Trenutno ZŠEM pohađa oko 1100 studenata, a već imamo više od 100 razvijenih e-learning kolegija na stručnom i MBA studiju.

e-learning; kvaliteta; obrazovanje; upravljanje; informacijske i komunikacijske tehnologije; evaluacija; LMS sustav

nije evidentirano

engleski

Quality management of e-learning system at Zagreb School of Economics and Management

nije evidentirano

e-learning; quality; education; management; information and communication technologies; evaluation; LMS

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

2009.

179-186

objavljeno

1847-2192

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti