Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468722

Logotip kao izraz koncepta


Hrgović, Tanja
Logotip kao izraz koncepta 2009., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb


Naslov
Logotip kao izraz koncepta
(Logo as an expression of the concept)

Autori
Hrgović, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2009

Stranica
54

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
Logo; tržišna marka; uslužna marka; iskustvena marka
(Logo; trade mark; service mark; experience mark)

Sažetak
Početni naslovi se odnose na logotip, temeljnu bit i program vizualnog identiteta. Logo poznat kao tržišna marka ili uslužna marka je vjerojatno najsavjesniji, funkcionalan i utjecajan element vizualne komunikacije koji kreira dizajner. Kao takav egzistira u socijalnoj sferi, interpretiran i čitan od strane raznolike publike. Logo je također poznat kao marka identiteta, te isto to (identitet) pruža organizaciji ili individualcu ; predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije (individualci) nude. Logotip također ima moć emitirati konotacije iznad identifikacije. Dobro dizajniran logo ima dugotrajan životni vijek ; kroz mnogo godina, pa čak i generacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Igor Zjakić, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb