Logotip kao izraz koncepta (CROSBI ID 359283)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Hrgović, Tanja
Brozović, Maja
hrvatski
Logotip kao izraz koncepta
Početni naslovi se odnose na logotip, temeljnu bit i program vizualnog identiteta. Logo poznat kao tržišna marka ili uslužna marka je vjerojatno najsavjesniji, funkcionalan i utjecajan element vizualne komunikacije koji kreira dizajner. Kao takav egzistira u socijalnoj sferi, interpretiran i čitan od strane raznolike publike. Logo je također poznat kao marka identiteta, te isto to (identitet) pruža organizaciji ili individualcu ; predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije (individualci) nude. Logotip također ima moć emitirati konotacije iznad identifikacije. Dobro dizajniran logo ima dugotrajan životni vijek ; kroz mnogo godina, pa čak i generacijama.
logo; tržišna marka; uslužna marka; iskustvena marka
nije evidentirano
engleski
Logo as an expression of the concept
nije evidentirano
logo; trade mark; service mark; experience mark
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
07.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb