Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Logotip kao izraz koncepta (CROSBI ID 359283)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Hrgović, Tanja Logotip kao izraz koncepta / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Hrgović, Tanja

Brozović, Maja

hrvatski

Logotip kao izraz koncepta

Početni naslovi se odnose na logotip, temeljnu bit i program vizualnog identiteta. Logo poznat kao tržišna marka ili uslužna marka je vjerojatno najsavjesniji, funkcionalan i utjecajan element vizualne komunikacije koji kreira dizajner. Kao takav egzistira u socijalnoj sferi, interpretiran i čitan od strane raznolike publike. Logo je također poznat kao marka identiteta, te isto to (identitet) pruža organizaciji ili individualcu ; predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije (individualci) nude. Logotip također ima moć emitirati konotacije iznad identifikacije. Dobro dizajniran logo ima dugotrajan životni vijek ; kroz mnogo godina, pa čak i generacijama.

logo; tržišna marka; uslužna marka; iskustvena marka

nije evidentirano

engleski

Logo as an expression of the concept

nije evidentirano

logo; trade mark; service mark; experience mark

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

07.09.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija