Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468686

Kontroverze medijskih kompetencija


Tolić, Mirela
Kontroverze medijskih kompetencija // „Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovana“
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (poster, neobjavljeni rad, ostalo)


Naslov
Kontroverze medijskih kompetencija
(Controversy media competence)

Autori
Tolić, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
„Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovana“

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 16. -18. listopada 2008

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Neobjavljeni rad

Ključne riječi
Medijska kompetencija; medijski odgoj; medijska pismenost; komunikativna kompetencija
(Media competence; media education; media literacy; communicative competence)

Sažetak
Kontroverze u tumačenju medijske kompetencije proizlaze iz dvosmislenih intepretiranja pojmova medijska pismenost i medijska kompetencija. Medijska kompetencija uključuje medijsku pismenost. Ona podrazumijeva stjecanje vještina, znanja i upućenosti pri sprječavanju medijske manipulacije. Medijska kompetencija pretpostavlja sposobnost kritičke analize medijskih ponuda, istovremeno koristeći medije kao sredstvo za nezavisno i kreativno izražavanje. U tekstu se analiziraju dva ključna pitanja: l. koje značenje ima razvoj medijske kompetencije u suvremenom medijskom okruženju i 2. što se podrazumijeva pod pojmom kontroverze u diskursu medijskih komptenecija. Autorica odgovore nastoji pronaći analizirajući etiologiju pojma medijske kompetencije, u odnosu na pojmove medijska pismenost i medijski odgoj. Na kraju autorica predlaže konkretnu definiciju tumačenja medijske kompetencije, te zaključuje da u novim obzorjima medijske pedagogije, medijska kompetencija mora voditi razvoju medijskog odgoja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Mirela Müller, (298176)