Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468669

Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama


Tolić, Mirela
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama // Medianali-međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, VI. (2009), 195-213 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Medijska kompetencija kao prevencija pri sprečavanju medijske manipulacije u osnovnim školama
(Media competency as a prevention to prevent media manipulation in primary schools)

Autori
Tolić, Mirela

Izvornik
Medianali-međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima (1846-436X) VI. (2009); 195-213

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Medijska pedagogija; medijska kompetencija; medijska pismenost; medijski odgoj
(Media pedagogy; media competence; media literacy; media education)

Sažetak
U tekstu se analizira pitanje kakva je uloga i značenje medijske kompetencije u strukturi razvoja medijskog odgoja. Autorica pojašnjava ulogu medijske pedagogije u stjecanju medijskih kompetencija, te ističe nužnost obrazovanja medijskih pedagoga. Stjecanje medijskih kompetencija ne smješta samo u djelokrug poslova učitelja, nego i učenika, što smatra osobito važnim iskorakom u medijskom odgoju. Učenici moraju (o)vladati medijima, a ne da mediji vladaju njima. Iznosi intepretaciju pet podučja dimenzija medijskih kompetencija. Navodi praktične primjere iz inozemstva koji (kroz medijske projekte i medijski rad) analiziraju problematiku suvremenog medijskog okruženja, nudeći rješenja kod negativne uloge medija u odgoju i obrazovanju. Zaključuje nužnost integriranja medijskih kompetencija u školski sustav.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Autor s matičnim brojem:
Mirela Müller, (298176)