Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468665

Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta


Tolić, Mirela; Miliša, Zlatko
Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta // MediAnali, IV (2008), 113-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Određenje medijske pedagogije s komunikacijskog aspekta
(Designation of media pedagogy, with the communication aspect.)

Autori
Tolić, Mirela ; Miliša, Zlatko

Izvornik
MediAnali (1846-436X) IV (2008); 113-131

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Medijska pedagogija; komunikacija; medijske kompetencije; simboli; medijsko obrazovanje; semiotika
(Media pedagogy; communication; media competencies; icons; media training; semiotics)

Sažetak
U radu se polazi od aktualnih problema uloge znanstvene discipline medijske pedagogije, koja se bavi ambivalentnom ulogom (inovativnih) medija, razotkrivanje funkcija komunikacijskih medija u procesu komunikacije putem encoding/decodinga. Autorica polazi od temeljne pretpostavke da je kroz tzv. Sinn-System (smisleno-socijalni sistem) i shvaćanja semiotike se može razlučiti simbolička poruka medija i otkriti je li odgojna ili manipulativa uloga medija. Rješavanje problema vidi kroz medijsko obrazovanje i razvijanje pet dimenzija medijske kompetencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-2692634-2445 - Odgoj, vrijednosti i medijska manipulacija (Zlatko Miliša, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru