Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji (CROSBI ID 41697)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko
hrvatski
Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji
Net generacija već neko vrijeme ima ulogu aktivnih kupaca i potrošača. Odrastanjem razvili su privrženost pripadnicima svoje generacije, ali i naglasili ulogu Interneta kao medija putem kojega oblikuju vlastiti svijet informacija. Informacije o proizvodima koje kupuju traže i dobivaju prvenstveno putem Interneta. Tek za manji dio informacija koriste tzv. tradicionalne medije kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje. // Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Upotreba Interneta za tu je generaciju neupitna i stoga se prisutnost proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Internet posjeduje veliki potencijal u stvaranju dodatne vrijednosti posebice mladim potrošačima, što su neki tržišni subjekti i prepoznali. // U svojoj komunikaciji Net generacija svakodnevno koristi online društvene mreže, te se kroz njih mogu promatrati i analizirati karakteristike mladih osoba. Ovim radom istražuju se karakteristike mladih osoba tj. Net generacije i njihovo ponašanje prilikom odluka o proizvodu.
Internet, online društvene mreže, Net generacija, tržišni subjekti, komuniciranje
nije evidentirano
engleski
Marketing possibilities for approaching Net generation
nije evidentirano
Internet, online social networks, Net generation, companies, communication
nije evidentirano
Podaci o prilogu
343-353.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development
Leko Šimić, Mirna
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-074-2