Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji (CROSBI ID 41697)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji // Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 343-353

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina ; Vranić, Franko

hrvatski

Marketinške mogućnosti tržišnih subjekata za pristup Net generaciji

Net generacija već neko vrijeme ima ulogu aktivnih kupaca i potrošača. Odrastanjem razvili su privrženost pripadnicima svoje generacije, ali i naglasili ulogu Interneta kao medija putem kojega oblikuju vlastiti svijet informacija. Informacije o proizvodima koje kupuju traže i dobivaju prvenstveno putem Interneta. Tek za manji dio informacija koriste tzv. tradicionalne medije kao što su televizija, radio, novine i vanjsko oglašavanje. // Upravo navike koje karakteriziraju mlade pri zadovoljavaju njihovih potreba za informacijama utječu na kreiranje i razvoj medija putem kojih im se te informacije dostavljaju. Upotreba Interneta za tu je generaciju neupitna i stoga se prisutnost proizvoda, poglavito onih koji su namijenjeni mladima, treba bazirati u većoj mjeri na Internetu kao komunikacijskom mediju. Internet posjeduje veliki potencijal u stvaranju dodatne vrijednosti posebice mladim potrošačima, što su neki tržišni subjekti i prepoznali. // U svojoj komunikaciji Net generacija svakodnevno koristi online društvene mreže, te se kroz njih mogu promatrati i analizirati karakteristike mladih osoba. Ovim radom istražuju se karakteristike mladih osoba tj. Net generacije i njihovo ponašanje prilikom odluka o proizvodu.

Internet, online društvene mreže, Net generacija, tržišni subjekti, komuniciranje

nije evidentirano

engleski

Marketing possibilities for approaching Net generation

nije evidentirano

Internet, online social networks, Net generation, companies, communication

nije evidentirano

Podaci o prilogu

343-353.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak / Marketing and sustainable development

Leko Šimić, Mirna

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Ekonomija