Pregled bibliografske jedinice broj: 468464
Komunikacija pomoću lutaka u dječjem vrtiću
Komunikacija pomoću lutaka u dječjem vrtiću // Škola (Mostar), 6 (2010), 59-66 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 468464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija pomoću lutaka u dječjem vrtiću
(Communication with the puppets in kindergarten)
Autori
Ivon, Hicela ; Sindik, Joško
Izvornik
Škola (Mostar) (1027-3026) 6
(2010);
59-66
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
lutka; načini uporabe lutke; dijete; odgojitelj; dječji vrtić
(doll; ways of using puppets; child; teacher; kindergarten)
Sažetak
U radu se obrazlažu pedagoške vrijednosti lutke kao odgojno-obrazovnog sredstva te iznose neki od rezultata šireg empirijskog istraživanja o čestini pojedinih načina uporabe lutke u dječjem vrtiću. Od sedam predloženih načina uporabe lutke (lutka/skupina, lutka/sadržaj, lutka/područje, lutka/odgojni projekt, lutkarske improvizacije, lutkarske igrice, lutkarska dramatizacija i adaptacija umjetničkih tekstova), za 120 odgojiteljica iz dječjih vrtića s područja Splitsko-dalmatinske županije, može se reći, da ih rijetko, ili samo ponekad primjenjuju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu