Stavovi učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva (CROSBI ID 562951)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Perković, Ivana
hrvatski
Stavovi učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva
Poučavanje usmjereno na učenika je temeljna odrednica odgojno-obrazovnog i nastavnog rada, a podrazumijeva uporabu primarnih izvora znanja, poticanje promatranja, samostalnih istraživanja, zaključivanja te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Izvanučionička istraživačka nastava se temelji na učenju otkrivanjem u neposrednoj stvarnosti, ostvarivanju iskustvenog učenja koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave zahtijeva veliki angažman učitelja stoga su nas zanimali stavovi učitelja o istoj. Cilj je provedenog istraživanja bio ispitati stavove učitelja o kompetencijama i motivaciji za planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave, učestalost provođenja te prednosti i nedostatke iste. U istraživanju je sudjelovalo 147 učitelja voditelja županijskih vijeća s područja cijele Republike Hrvatske. Rezultati su ukazali da učitelji visoko procjenjuju svoje kompetencije planiranja i provođenja ovakve nastave te da su svjesni njezinih prednosti i nedostataka.
izvanučionička istraživačka nastava; učitelji; stavovi; kompetencije; prednosti; nedostatci
nije evidentirano
engleski
Teachers attitudes toward out-of-classroom research teaching in natural and social sciences
nije evidentirano
out-of-classroom research teaching; teachers; attitudes; competencies; advantages; disadvantages
nije evidentirano
Podaci o prilogu
15-15.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (ECNSI-2009) Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo : knjiga sažetaka znanja
Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka
978-953-7210-26-7
Podaci o skupu
Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (3 ; 2009)
ostalo
12.11.2009-13.11.2009
Zadar, Hrvatska