Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 468396

Uspješan redizajn i rebranding robne marke


Lijić, Aljoša
Uspješan redizajn i rebranding robne marke 2009., diplomski rad, Grafički fakultet, Zagreb


Naslov
Uspješan redizajn i rebranding robne marke
(Successful redesign and rebranding of a brand)

Autori
Lijić, Aljoša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.05

Godina
2009

Stranica
41

Mentor
Pibernik, Jesenka

Neposredni voditelj
Dolić, Jurica

Ključne riječi
Brand; Rebranding; Dizajn; Redizajn
(Brand; Rebranding; Design; Redesign)

Sažetak
Ovaj diplomski rad bavi se rebrandingom robne marke i ulogom dizajna u procesu rebrandinga. U teoretskom dijelu obrađene su vrste robnih marki, njihove karakteristike, zatim rebranding, dizajn i redizajn te uloga dizajna u procesu rebrandinga, sa praktičnim primjerom Valvoline rebrandinga, gdje je prikazan čitav proces, od prvog sastanka sa klijentom do konačne realizacije projekta. Prikazan je nastanak ideje te implementacija koncepta kroz cijeli spektar Valvoline materijala, kao i izrada knjige standarda. U praktičnom dijelu prikazana su tri primjera uspješnog rebrandinga, njihova strategija i rezultati, te usporedba prije i poslije primjene rebrandinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Nikola Mrvac, )

Ustanove
Grafički fakultet, Zagreb