Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješan redizajn i rebranding robne marke (CROSBI ID 359248)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lijić, Aljoša Uspješan redizajn i rebranding robne marke / Pibernik, Jesenka (mentor); Dolić, Jurica (neposredni voditelj). Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Lijić, Aljoša

Pibernik, Jesenka

Dolić, Jurica

hrvatski

Uspješan redizajn i rebranding robne marke

Ovaj diplomski rad bavi se rebrandingom robne marke i ulogom dizajna u procesu rebrandinga. U teoretskom dijelu obrađene su vrste robnih marki, njihove karakteristike, zatim rebranding, dizajn i redizajn te uloga dizajna u procesu rebrandinga, sa praktičnim primjerom Valvoline rebrandinga, gdje je prikazan čitav proces, od prvog sastanka sa klijentom do konačne realizacije projekta. Prikazan je nastanak ideje te implementacija koncepta kroz cijeli spektar Valvoline materijala, kao i izrada knjige standarda. U praktičnom dijelu prikazana su tri primjera uspješnog rebrandinga, njihova strategija i rezultati, te usporedba prije i poslije primjene rebrandinga.

Brand; Rebranding; Dizajn; Redizajn

nije evidentirano

engleski

Successful redesign and rebranding of a brand

nije evidentirano

Brand; Rebranding; Design; Redesign

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

11.05.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija