Proces dizajna brošura (CROSBI ID 359244)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bošnjaković, Matija
Pibernik, Jesenka
Dolić, Jurica
hrvatski
Proces dizajna brošura
Grafička industrija ili industrija tiskanih medija danas se smatra jednom od najvažnijih industrija u svjetskoj ekonomiji, prvenstveno kroz prizmu njene bliske veze s marketingom.. Marketing koristi grafičke materijale u promidžbene svrhe i time otvara cijeli spektar proizvoda koji se nude tržištu. Jedan od takvih medija je brošura. Brošuru nazivamo i pamflet. Naziv dolazi od engleske riječi “pamphlet”, koja znači mali uradak, a pojavila se u 14. stoljeću. Kasnije je označavala malu knjižicu, odnosno brošuru. Te brošure su se često koristile u promidžbene svrhe u engleskom građanskom ratu. U ovom diplomskom radu opisani su vizualni čimbenici u oblikovanju brošura, te drugi elementi brošure kao grafičkog proizvoda. Također su obrađeni elementi marketinga koje treba uzeti u obzir pri izradi brošure, te priprema za tisak. Rad nas provodi kroz faze izrade brošure, sa stanovišta grafičkog dizajnera, koji ima zadatak uobličiti ovaj tiskani medij tako da privuče i zadrži pozornost osobe koja će ju uzeti u ruke – budućeg klijenta. Također, obrađeni su vizualni elementi koji sluţe za izradu brošura, opisani su tipografija i slika, te svi oblici u kojima se pojavljuju, kao i nekoliko pravila na koja treba obratiti pozornost pri izradi takvog tiskovnog medija.
Bbrošura; Elementi brošure; Dizajn
nije evidentirano
engleski
Brochure design process
nije evidentirano
Brochure; Brochure elements; Design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
27.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb