Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ishodi učenja studijskog programa (CROSBI ID 41669)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Strahonja, Vjeran Ishodi učenja studijskog programa // Ishodi učenja u visokom školstvu / Divjak, Blaženka (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 17-27

Podaci o odgovornosti

Strahonja, Vjeran

hrvatski

Ishodi učenja studijskog programa

U radu su obrađene teorijske osnove, ishodišta i metodika definiranja ishoda učenja studijskog programa, posebno na primjeru područja informacijskih ssutava i programskog inženjerstva. Ova knjiga je nastala kao rezultat rada na projektu Ishodi učenja u interdisciplinarnim studijskim programima INTER-OUTCOMES koji se izvodio na Fakultetu organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu u razdoblju od veljače 2008. do veljače 2009. godine, a bio je financiran je od strane Nacionalne zaklade za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske. Partnerske institucije na projektu su bile Prirodoslovno-matematički fakultet – Matematički odjel Sveučlišta u Zagrebu i Fakultet elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Voditeljica projekta je bila prof.dr.sc. Blaženka Divjak s Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu. Cilj projekta je razrada metodike ishoda učenja i njihove diseminacije u okviru sustava za osiguranje kvalitete u visokom obrazovanju te njihove implementacije s naglaskom na interdisciplinarno područje informatike te matematike. Prvi dio knjige može poslužiti kao repozitorij pojmova i procedura vezanih uz koncept poučavanja u čijem je središtu student. Nakon toga slijede primjeri ishoda učenja na raziličitim razinama: razina strukovnih udruga, razina programa, razina predmenta te ishodi učenja na razini nastavne cjeline.

ishodi učenja, visoko školstvo

nije evidentirano

engleski

Learning outcomes of the study program

nije evidentirano

learning outcomes, high education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-27.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ishodi učenja u visokom školstvu

Divjak, Blaženka

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-7304-49-2

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti