Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 467949

Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu


Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2010 (monografija)


Naslov
Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu
(Identity system (brand)of the University of Zagreb)

Urednik/ci
Baletić, Bojan

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Sveučilište u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
60

ISBN
13978-953-6002-32-0

Ključne riječi
vizualni identitet; brending; povijesni aspekti; komunikacijska strategija
(corporate identity; branding; historical aspects; communication strategy)

Sažetak
Publikacija se bavi analizom vizualnog identiteta Sveučilišta u Zagrebu kroz povijest, trenutnim stanjem i prijedlozima za komunikacijsku strategiju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Arhitektura i urbanizam



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
054-0000000-1628 - Tipologija digitalne kuće (Bojan Baletić, )

Ustanove
Arhitektonski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Bojan Baletić (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, 2010 (monografija)
Baletić, B. (ur.) (2010) Identitetski sustav (brand) Sveučilišta u Zagrebu. Zagreb, Sveučilište u Zagrebu.
@book{book, editor = {Baleti\'{c}, B.}, year = {2010}, pages = {60}, keywords = {corporate identity, branding, historical aspects, communication strategy}, isbn = {13978-953-6002-32-0}, title = {Identity system (brand)of the University of Zagreb}, keyword = {corporate identity, branding, historical aspects, communication strategy}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }