Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama (CROSBI ID 163458)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Igrić, Ljiljana ; Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 48 (2012), 1; 1-10

Podaci o odgovornosti

Igrić, Ljiljana ; Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela

hrvatski

Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama

U ovom radu prezentirati će se rezultati samoprocjene ponašanja učenika u školi, kod kuće i među vršnjacima i prikazati će se razlike učenika s posebnim potrebama i tipičnih vršnjaka. isto tako razmatrati će se, sociometrijom utvrđen položaj djece s posebnim potrebama u razredima radovnih osnovnih škola. Isto tako uspoređivati će se kako roditelji djece s posebnim potrebama procijenjuju svoju djecu u odnosu na procjene roditelja tipične djece.

učenici s posebnim obrazovnim potrebama; učitelji; roditelji

nije evidentirano

engleski

Self-assessment and assessment of students with special needs in regular elementary school

nije evidentirano

students with special needs; teachers; parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48 (1)

2012.

1-10

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost