Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama (CROSBI ID 163458)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Igrić, Ljiljana ; Wagner Jakab, Ana ; Cvitković, Daniela
hrvatski
Samoprocjena i procjena učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školama
U ovom radu prezentirati će se rezultati samoprocjene ponašanja učenika u školi, kod kuće i među vršnjacima i prikazati će se razlike učenika s posebnim potrebama i tipičnih vršnjaka. isto tako razmatrati će se, sociometrijom utvrđen položaj djece s posebnim potrebama u razredima radovnih osnovnih škola. Isto tako uspoređivati će se kako roditelji djece s posebnim potrebama procijenjuju svoju djecu u odnosu na procjene roditelja tipične djece.
učenici s posebnim obrazovnim potrebama; učitelji; roditelji
nije evidentirano
engleski
Self-assessment and assessment of students with special needs in regular elementary school
nije evidentirano
students with special needs; teachers; parents
nije evidentirano