Znanost - mediji - bioetika (CROSBI ID 562729)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zagorac, Ivana
hrvatski
Znanost - mediji - bioetika
Mediji su ključan faktor u širenju novih znanstvenih dostignuća u javnosti te sve više predstavljaju značajan element u planiranju provođenja određenog znanstvenog istraživanja. Marketinški orijentirani znanstvenici i znanstvene institucije nastoje unaprijed postavljene ciljeve i metode svojih istraživanja približiti javnosti, mijenjajući uzročno-posljedične veze između postojanja određene potrebe i iznalaženja načina za njeno zadovoljenje. S druge strane, čini se da bioetika ide obrnutim smjerom – upravo potrebe koje javnost detektira postaju temeljima daljeg bioetičkog istraživanja pri čemu se nerijetko kao povod bioetičkom angažmanu pojavljuju upravo kolateralne žrtve znanstvenih istraživanja. Izlaganje nastoji kratko ocrtati povezanost znanosti i medija, te bioetike i medija pri čemu ćemo se poslužiti s nekoliko longitudinalnih studija o navedenim temama.
znanost; mediji; marketing; Hrvatska; bioetika
nije evidentirano
engleski
Science - Media - Bioethics
nije evidentirano
science; media; marketing; Croatia; bioethics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
28-28.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Bioetika - II. filozofski simpozij
Omladič, Luka
Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete
Podaci o skupu
Bioetika - II. filozofski simpozij
predavanje
03.12.2009-03.12.2009
Ljubljana, Slovenija