Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Znanost - mediji - bioetika (CROSBI ID 562729)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Zagorac, Ivana Znanost - mediji - bioetika // Bioetika - II. filozofski simpozij / Omladič, Luka (ur.). Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete, 2009. str. 28-28

Podaci o odgovornosti

Zagorac, Ivana

hrvatski

Znanost - mediji - bioetika

Mediji su ključan faktor u širenju novih znanstvenih dostignuća u javnosti te sve više predstavljaju značajan element u planiranju provođenja određenog znanstvenog istraživanja. Marketinški orijentirani znanstvenici i znanstvene institucije nastoje unaprijed postavljene ciljeve i metode svojih istraživanja približiti javnosti, mijenjajući uzročno-posljedične veze između postojanja određene potrebe i iznalaženja načina za njeno zadovoljenje. S druge strane, čini se da bioetika ide obrnutim smjerom – upravo potrebe koje javnost detektira postaju temeljima daljeg bioetičkog istraživanja pri čemu se nerijetko kao povod bioetičkom angažmanu pojavljuju upravo kolateralne žrtve znanstvenih istraživanja. Izlaganje nastoji kratko ocrtati povezanost znanosti i medija, te bioetike i medija pri čemu ćemo se poslužiti s nekoliko longitudinalnih studija o navedenim temama.

znanost; mediji; marketing; Hrvatska; bioetika

nije evidentirano

engleski

Science - Media - Bioethics

nije evidentirano

science; media; marketing; Croatia; bioethics

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-28.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bioetika - II. filozofski simpozij

Omladič, Luka

Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete

Podaci o skupu

Bioetika - II. filozofski simpozij

predavanje

03.12.2009-03.12.2009

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Filozofija