Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama (CROSBI ID 562591)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Skočić-Mihić, Sanja ; Lončarić, Darko ; Pinoza Kukurin, Zorina
hrvatski
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama
Rani i predškolski odgoj i obrazovanje djece s posebnim potrebama predstavljaju važnu sastavnicu njihovog cjelokupnog obrazovanja. Osim zakonskih pretpostavki za edukacijskim uključivanjem u redovne vrtićke skupine važna je spremnost odgajatelja za rad s ovom djecom. Ovim istraživanjem htjeli smo utvrditi faktorsku strukturu Upitnika mišljenja odgojitelja o edukacijskom uključivanju djece s posebnim potrebama u uzorku 88 redovitih studenata predškolskog odgoja. Analizom je izdvojen jedan značajan faktor nazvan Podrška edukacijskoj uključenosti. Varijable koje ga opisuju govore o pozitivnom mišljenju odgajatelja prema uključivanju djeteta u redovnu skupinu, o prednosti takvog uključivanja i osobnoj spremnosti budućih odgajatelja za rad s ovom djecom u redovnim skupinama.
odgajatelj; edukacijsko uključivanje; podrška; upitnik; faktorska analiza
nije evidentirano
engleski
Attitudes of the preeschool education students about the educational inclusion of the children
nije evidentirano
preschool teacher; inclusion; support
nije evidentirano
Podaci o prilogu
507-515.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3. međunarodna konferencija Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja : zbornik radova = 3rd International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education : proceedings
Bouillet, Dejana ; Milan, Matijević
Zagreb:
978-953-7210-24-3
Podaci o skupu
International Conference Curriculums of the Early and Compulsory Education (3 ; 2009 )
predavanje
12.11.2009-14.11.2009
Zadar, Hrvatska