Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 359044)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Mihanović, Zoran Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja / Pavičić, Jurica (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2010

Podaci o odgovornosti

Mihanović, Zoran

Pavičić, Jurica

hrvatski

Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja

U radu su obrađeni teorijski aspekti marketinške orijentacije i performansi ; djelatnost cjeloživotnog obrazovanja u RH ; upravljanje odnosima s dionicima/ciljnim skupinama institucija cjeloživotnog obrazovanja ; razvijen je model marketinške orijentacije i performansi institucija cjeloživotnog obrazovanja u RH.

marketinška orijentacija ; cjeloživotno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions

nije evidentirano

marketing orientation ; life-long-learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

197

01.04.2010.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija