Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 359044)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Mihanović, Zoran
Pavičić, Jurica
hrvatski
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja
U radu su obrađeni teorijski aspekti marketinške orijentacije i performansi ; djelatnost cjeloživotnog obrazovanja u RH ; upravljanje odnosima s dionicima/ciljnim skupinama institucija cjeloživotnog obrazovanja ; razvijen je model marketinške orijentacije i performansi institucija cjeloživotnog obrazovanja u RH.
marketinška orijentacija ; cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions
nije evidentirano
marketing orientation ; life-long-learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
197
01.04.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split