Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466447

Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja


Mihanović, Zoran
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja 2010., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Split


Naslov
Utjecaj marketinške orijentacije na performanse institucija cjeloživotnog obrazovanja
(Impact of marketing orientation on performance of life-long-learning institutions)

Autori
Mihanović, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Mjesto
Split

Datum
01. 04

Godina
2010

Stranica
197

Mentor
Pavičić, Jurica

Ključne riječi
Marketinška orijentacija ; cjeloživotno obrazovanje
(Marketing orientation ; life-long-learning)

Sažetak
U radu su obrađeni teorijski aspekti marketinške orijentacije i performansi ; djelatnost cjeloživotnog obrazovanja u RH ; upravljanje odnosima s dionicima/ciljnim skupinama institucija cjeloživotnog obrazovanja ; razvijen je model marketinške orijentacije i performansi institucija cjeloživotnog obrazovanja u RH.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
055-0551207-0771 - Marketinški pristup oblikovanju identiteta jadranskog prostora (Biljana Crnjak-Karanović, )
067-0661686-2342 - Procjena i unapređenja kapaciteta civilnog društva za pružanje socijalnih usluga (Jurica Pavičić, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Zoran Mihanović, (267146)