Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 466055

Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja


Grbac, Bruno; Lončarić, Dina
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja, Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket, 2010 (monografija)


Naslov
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja
(Consumers behaviour on B2C and B2B market - characteristics, reactions, challanges, limitations)

Autori
Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2010

Stranica
393

ISBN
978-953-6148-90-5

Ključne riječi
Potrošači; osobitosti; reakcije
(Consumers; characteristics)

Sažetak
Knjiga je podijeljena u dvije cjeline. U prvoj cjelini autorice Dine Lončarić analizira se ponašanje potrošača krajnje potrošnje. Bruno Grbac autor je druge cjeline u kojoj se razmatra ponašanje poslovnih kupaca.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Avatar Url Dina Lončarić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grbac, Bruno; Lončarić, Dina
Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja, Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket, 2010 (monografija)
Grbac, B. & Lončarić, D. (2010) Ponašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka, Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket.
@book{book, year = {2010}, pages = {393}, keywords = {Consumers, characteristics}, isbn = {978-953-6148-90-5}, title = {Consumers behaviour on B2C and B2B market - characteristics, reactions, challanges, limitations}, keyword = {Consumers, characteristics}, publisher = {Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }