Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti (CROSBI ID 7364)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Grbac, Bruno Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti

Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospdarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu.

marketing ; paradigma ; vrijednost

nije evidentirano

engleski

Marketing paradigms

nije evidentirano

marketing ; paradigm ; values

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

2010.

978-953-6148-89-9

279

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija