Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 465991

Marketinške paradigme


Grbac, Bruno
Marketinške paradigme, Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket, 2010 (monografija)


Naslov
Marketinške paradigme
(Marketing paradigms)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2010

Stranica
279

ISBN
978-953-6148-89-9

Ključne riječi
marketing; paradigma; vrijednost
(marketing; paradigm; values)

Sažetak
Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospdarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grbac, Bruno
Marketinške paradigme, Rijeka: Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket, 2010 (monografija)
Grbac, B. (2010) Marketinške paradigme. Rijeka, Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket.
@book{book, author = {Grbac, B.}, year = {2010}, pages = {279}, keywords = {marketing, paradigm, values}, isbn = {978-953-6148-89-9}, title = {Marketing paradigms}, keyword = {marketing, paradigm, values}, publisher = {Ekonomski fakultet u Rijeci, Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }