izvor podataka: crosbi
!
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti (CROSBI ID 7364)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Grbac, Bruno
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketinške paradigme: stvaranje i razmjena vrijednosti
Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketinške problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U knjizi se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospdarske prakse, čitateljima stručnjacima pružaju temeljna znanja o marketingu.
marketing ; paradigma ; vrijednost
nije evidentirano
engleski
Marketing paradigms
nije evidentirano
marketing ; paradigm ; values
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
2010.
978-953-6148-89-9
279
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove