Znanje – društveno–kulturna vrijednost (CROSBI ID 163136)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vican, Dijana ; Kramatić Brčić, Matilda ; Luketić, Daliborka
hrvatski
Znanje – društveno–kulturna vrijednost
Cilj rada je objasniti znanje kao društveno- kulturnu i odgojno-obrazovnu vrijednost, te vrste znanja koje se prakticiraju u formalnom sustavu odgoja i obrazovanja i znanju u „društvu znanja“. U radu se objašnjava pojam propozicijskog znanja pod kojim se podrazumijeva prijenos i usvajanje činjenica ili fakata, proceduralnog znanja koje označava znati kako (know how) i podrazumijeva sposobnost razumijevanja, spoznavanja i shvaćanja, te skrivenoga ili tacitnog znanja koje se ostvaruje u zajednicama učenja čiji ciljevi su stvaralaštvo i inovacija. U radu se posebno naglašava moralna dimenzija poučavanja i učenja, te odgovornost kao odlika osobnosti i kao najpoželjnija odlika zrelosti.
znanje ; društvo znanja ; propozicijsko znanje ; proceduralno znanje ; skriveno ili tacitno znanje ; kompetencija ; moral
nije evidentirano
engleski
Knowledge – socio-cultural value
nije evidentirano
knowledge ; knowledge society ; propositional knowledge ; procedural knowledge ; tacit knowledge ; competence ; moral
nije evidentirano