Društveno-kulturne i odgojno-obrazovne vrijednosti suvremenoga nacionalnog kurikuluma (CROSBI ID 163134)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vican, Dijana
hrvatski
Društveno-kulturne i odgojno-obrazovne vrijednosti suvremenoga nacionalnog kurikuluma
U radu se razmatra kultura kao vrijednosno ishodište za kreiranje nacionalnog kurikuluma, a posebice društveno-kulturne vrijednosti koje bi iz perspektive povijesti, kulture, suvremenih događanja, te remoralizacijskih procesa u Hrvatskoj zavrijedile mjesto u nacionalnom kurikulumu u Hrvatskoj. Objašnjene vrijednosti u ovom radu su: znanje, solidarnost i poduzetništvo. Središnji dio rada odnosi se na nacionalni kurikulum s težištem na definiranju očekivanih postignuća učenika umjesto sadržajnoj usmjerenosti, te definiranju postignuća prema razvojnim ciklusima djeteta/učenika koji će odražavati odgojno- obrazovne cikluse tijekom formalnog odgoja i obrazovanja.
kultura kao vrijednosno izvorište odgoja ; nacionalni kurikulum ; znanje kao odgojno-obrazovna vrijednost ; solidarnost kao odgojno-obrazovna vrijednost ; poduzetništvo kao odgojno-obrazovna vrijednost
nije evidentirano
engleski
Socio-cultural and educational values of contemporary national curriculum
nije evidentirano
culture as value related source of upbringing ; national curriculum ; knowledge as educational value ; solidarity as educational value ; entrepreneurship as educational value
nije evidentirano