Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveno-kulturne i odgojno-obrazovne vrijednosti suvremenoga nacionalnog kurikuluma (CROSBI ID 163134)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Vican, Dijana Društveno-kulturne i odgojno-obrazovne vrijednosti suvremenoga nacionalnog kurikuluma // Lađa (Zagreb), 3 (2008), 18-27

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana

hrvatski

Društveno-kulturne i odgojno-obrazovne vrijednosti suvremenoga nacionalnog kurikuluma

U radu se razmatra kultura kao vrijednosno ishodište za kreiranje nacionalnog kurikuluma, a posebice društveno-kulturne vrijednosti koje bi iz perspektive povijesti, kulture, suvremenih događanja, te remoralizacijskih procesa u Hrvatskoj zavrijedile mjesto u nacionalnom kurikulumu u Hrvatskoj. Objašnjene vrijednosti u ovom radu su: znanje, solidarnost i poduzetništvo. Središnji dio rada odnosi se na nacionalni kurikulum s težištem na definiranju očekivanih postignuća učenika umjesto sadržajnoj usmjerenosti, te definiranju postignuća prema razvojnim ciklusima djeteta/učenika koji će odražavati odgojno- obrazovne cikluse tijekom formalnog odgoja i obrazovanja.

kultura kao vrijednosno izvorište odgoja ; nacionalni kurikulum ; znanje kao odgojno-obrazovna vrijednost ; solidarnost kao odgojno-obrazovna vrijednost ; poduzetništvo kao odgojno-obrazovna vrijednost

nije evidentirano

engleski

Socio-cultural and educational values of contemporary national curriculum

nije evidentirano

culture as value related source of upbringing ; national curriculum ; knowledge as educational value ; solidarity as educational value ; entrepreneurship as educational value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3

2008.

18-27

objavljeno

1846-2057

Povezanost rada

Pedagogija