Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 46559

Akutno bubrežno zatajenje, intravaskularna hemoliza i toksični hepatitits uzrokovani opetovanim uzimanjem rifampicina (prikaz bolesnika)


Šefer, Siniša; Ivanuša, Mario; Kes, Petar; Gusić-Ratković, Iva; Vasilj, Diana
Akutno bubrežno zatajenje, intravaskularna hemoliza i toksični hepatitits uzrokovani opetovanim uzimanjem rifampicina (prikaz bolesnika) // Liječnički Vjesnik, 121 (1999), 4-5; 126-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Akutno bubrežno zatajenje, intravaskularna hemoliza i toksični hepatitits uzrokovani opetovanim uzimanjem rifampicina (prikaz bolesnika)
(Acute renal failure due to rifampicine treatment)

Autori
Šefer, Siniša ; Ivanuša, Mario ; Kes, Petar ; Gusić-Ratković, Iva ; Vasilj, Diana

Izvornik
Liječnički Vjesnik (0024-3477) 121 (1999), 4-5; 126-128

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Bubrežno zatajenje; akutno; anemija; hemolitička; hepatitis; toksički; rifampicin - štetna djelovanja
(Kidney failure; acute; anemia; hemolytic; hepatitis; toxic; rifampicin - adverse effects)

Sažetak
U članku se prikazuje slučaj bolesnika kod kojeg je zbog opetovanog uzimanja rifampicina došlo do akutnog zatajenja bubrega, intravaskularne hemolize i toksičnog hepatitisa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
108187

Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Šefer, Siniša; Ivanuša, Mario; Kes, Petar; Gusić-Ratković, Iva; Vasilj, Diana
Akutno bubrežno zatajenje, intravaskularna hemoliza i toksični hepatitits uzrokovani opetovanim uzimanjem rifampicina (prikaz bolesnika) // Liječnički Vjesnik, 121 (1999), 4-5; 126-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Šefer, S., Ivanuša, M., Kes, P., Gusić-Ratković, I. & Vasilj, D. (1999) Akutno bubrežno zatajenje, intravaskularna hemoliza i toksični hepatitits uzrokovani opetovanim uzimanjem rifampicina (prikaz bolesnika). Liječnički Vjesnik, 121 (4-5), 126-128.
@article{article, year = {1999}, pages = {126-128}, keywords = {kidney failure, acute, anemia, hemolytic, hepatitis, toxic, rifampicin - adverse effects}, journal = {Lije\v{c}ni\v{c}ki Vjesnik}, volume = {121}, number = {4-5}, issn = {0024-3477}, title = {Acute renal failure due to rifampicine treatment}, keyword = {kidney failure, acute, anemia, hemolytic, hepatitis, toxic, rifampicin - adverse effects} }

Časopis indeksira:


  • Scopus
  • MEDLINE