Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina. (CROSBI ID 163031)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Žabkar, Vesna ; Hosta, Maja Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina. // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 21 (2009), 43-54

Podaci o odgovornosti

Žabkar, Vesna ; Hosta, Maja

hrvatski

Segmenti u marketingu na temelju percepcije značaja marketinških znanja i vještina.

Svrha je ovog članka definirati i empirijski verificirati niz znanja i vještina kako bismo mogli segmentirati marketinške profesionalce na temelju njihove percepcije važnosti marketinških znanja i vještina. Za empirijsku potvrdu važnosti marketinških znanja i vještina razvijen je instrument s 28 varijabla. Uzorak uključuje 235 potpredsjednika marketinga, direktora marketinga i prodaje te predsjednika ili direktora/vlasnika poduzeća u Sloveniji (11, 8% stopa odgovora). Rezultati otkrivaju četiri segmenta u marketingu: marketinški stručnjaci, marketinški "generalisti", "nemarketingaši" i marketinški "generali". Osnovne vještine rukovođenja ocijenjene su visoko, uz znanje i vještine vezane za konkurenciju i tržišnu poziciju poduzeća. U skladu s općim predrasudama o marketingu, vještina kreativnog razmišljanja vrlo je važna, posebice u segmentu marketinških "generalista". No, znanje i vještine vezane uz ponašanje potrošača i marketinška komunikacija manje su važni, pogotovo za marketinške generale i "nemarketingaše". Iz istraživanja proizlaze stanovite marketinške implikacije za obrazovanje i praksu.

marketing; industrije; marketing strategija; ponašanje potrošača

nije evidentirano

engleski

Segments of marketers based on a perceived importance of marketing knowledge and skills.

nije evidentirano

marketing; industries; marketing strategy; consumer behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21

2009.

43-54

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice