Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIMJENA CONJOINT ANALIZE U PROUČAVANJU POTRAŽNJE ZA MP3 PLAYERIMA NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE (CROSBI ID 162979)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kurtović, Emir ; Agić, Emir ; Čičić, Muris PRIMJENA CONJOINT ANALIZE U PROUČAVANJU POTRAŽNJE ZA MP3 PLAYERIMA NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 20 (2008), 25-36

Podaci o odgovornosti

Kurtović, Emir ; Agić, Emir ; Čičić, Muris

nije evidentirano

PRIMJENA CONJOINT ANALIZE U PROUČAVANJU POTRAŽNJE ZA MP3 PLAYERIMA NA TRŽIŠTU BOSNE I HERCEGOVINE

U radu je prikazana primjena conjoint analize u proučavanju procesa vrednovanja i kriterija odabira pri kupnji MP3 playera kod segmenta mladih, kao najznačajnijeg segmenta za tu kategoriju proizvoda. Metodologija: Provedeno je nekoliko istraživanja mladih potrošača u sarajevskoj regiji. Najprije su provedeni nestrukturirani intervjui pomoću fokus grupa u kombinaciji s nizom pitanja višestrukoga izbora i otvorenih pitanja, a sve radi identificiranja varijabli proizvoda i razine njihove važnosti za preferencije potrošača. Nakon što su izdvojene glavne varijable i određene razine njihove važnosti, one su kombinirane kako bi se dobili različiti profili hipotetskog proizvoda. Dobiveni rezultati analizirani su pomoću softvera za conjoint analizu. Spoznaje: Rezultati pokazuju da bi proizvođači i prodavači MP3 playara svoje strategije trebali usmjeriti na marku kada ciljaju na segment mladih kao najznačajniji segment za takve proizvode. Istraživanje potražnje i osjetljivosti na cijene pokazalo je da su kupci ove kategorije proizvoda osjetljivi na cijene i zbog toga su spremni mijenjati marke. Ograničenja: Iako istraživanje obuhvaća većinu čimbenika koji se odnose na MP3 playere, poželjno bi bilo uključiti dizajn kao dodatni čimbenik te više različitih marki. Isto tako, veličina uzorka mogla bi biti veća što bi omogućilo segmentaciju tržišta temeljem dobivenih part-worths.

conjoint analiza; mladi potrošači; MP3 playeri

nije evidentirano

engleski

APPLICATION OF CONJOINT ANALYSIS IN STUDYING DEMAND FOR MP3 PLAYERS ON THE B-H MARKET

nije evidentirano

conjoint analysis (Marketing); young consumers; MP3 players

nije evidentirano

Podaci o izdanju

20

2008.

25-36

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice