Jezična analiza reklamnih poruka (CROSBI ID 358855)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Mišulić, Marija
Škara, Danica
hrvatski
Jezična analiza reklamnih poruka
Ovaj rad predstavlja jezičnu analizu reklamnih poruka hrvatskoga i engleskog jezika. Ciljevi istraživanja ovoga rada su sljedeći: utvrditi koja se opća struktura pojavljuje u odabranom korpusu, dati leksički, sintaktički i semantički opis jezičnih struktura zasebno u svakom od dva jezika, analizirati frazeologiju, metaforiku i sl. Korpus se analizira i s obzirom na slikovnu metaforu. Rezultati istraživanja upućuju na sličnosti i razlike u iskazivanju reklamnih poruka dvaju jezika.
jezik; reklamne poruke
nije evidentirano
engleski
Linguistic Analysis of Advertisements
nije evidentirano
language; advertisements
nije evidentirano
Podaci o izdanju
185
30.05.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zadru
Zadar