Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 464837

Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje


Sušac, Vlado; Krce-Miočić, Božena; Milković, Tamara
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar / Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti - Sveučilište u Zadru, 2010. str. 49-59


Naslov
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje
(Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand)

Autori
Sušac, Vlado ; Krce-Miočić, Božena ; Milković, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Mediji i turizam

Urednik/ci
Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado

Izdavač
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti - Sveučilište u Zadru

Grad
Zadar / Nin

Godina
2010

Raspon stranica
49-59

ISBN
978-953-7237-47-9

Ključne riječi
niskotarifni zračni prijevoznici, turistička potražnja, turizam, Zadar, Hrvatska
(low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia)

Sažetak
Uvažavajući činjenicu da niskotarifni avionski prijevoz čini značajan udio u poslovanju Zračne luke Zadar, javlja se potreba za iskorištavanjem potencijala ove vrste prijevoza u svrhu unaprjeđenja zadarskog turizma te proširenja turističke sezone. Postanak i poslovanje niskotarifnih zračnih prijevoznika u izravnoj je vezi s pojavom novih medijskih tehnologija, u ovom slučaju interneta kao glavnog distribucijskog kanala i oblika promocije same tvrtke i ciljanih destinacija. Niskotarifni prijevoznici svoje letove za Zadar uspostavljaju već krajem ožujka te ih održavaju redovno do listopada prema šest emitivnih zemalja, a rast broja putnika u tim mjesecima korelira s porastom broja noćenja turista iz istih zemalja. Iz toga zaključujemo da ovaj oblik prijevoza ima vidljivu ulogu u konačnom odabiru Zadra kao turističke destinacije. Ovoj činjenici doprinosi i snažna promocija grada Zadra na internetskim stranicama Ryanaira koja utječe na sve veću popularizaciju ovog odredišta, te uz proširenje turističke ponude ima konačnu ulogu u pozicioniranju Zadra ne samo kao atraktivne, već i prometno dostupne destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
269-2032635-0713 - Hrvatsko - europski dodiri u pisanim medijima zadarskog područja (19. i 20. st.) (Josip Vidaković, )

Ustanove
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Božena Krce Miočić (autor)

Avatar Url Vlado Sušac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Sušac, Vlado; Krce-Miočić, Božena; Milković, Tamara
Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje // Mediji i turizam / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar / Nin: Odjel za turizam i komunikacijske znanosti - Sveučilište u Zadru, 2010. str. 49-59
Sušac, V., Krce-Miočić, B. & Milković, T. (2010) Medijsko uvjetovani razvoj niskotarifnih zračnih prijevoznika i turističke potražnje. U: Krpan, T. & Sušac, V. (ur.) Mediji i turizam. Zadar / Nin, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti - Sveučilište u Zadru, str. 49-59.
@inbook{inbook, year = {2010}, pages = {49-59}, keywords = {low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia}, isbn = {978-953-7237-47-9}, title = {Media Impact Development of Low-cost Airlines and Tourism Demand}, keyword = {low-cost airlines, tourism demand, tourism, Zadar, Croatia}, publisher = {Odjel za turizam i komunikacijske znanosti - Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar / Nin} }