Društvene konvencije kao element interpretacije dječje književnosti (CROSBI ID 562094)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Marušić, Patricia
hrvatski
Društvene konvencije kao element interpretacije dječje književnosti
Tekstovi koji govore o dječjoj književnosti često se bave razlkovanjem dječje i drugih književnosti, kao i dokazivanjem značaja tog segmenta književnosti namijenjene mladoj populaciji. problem razlikovanja područja i isicanja važnosti dokazuje da se dječja književnost i dalje često doživljava kao svojvrsno rubno područje nečeg što smo skloni zamišljati kao veliku književnost. Svaka je književnost društvene praksa u kojoj je uključeno nekoliko različitih aktera, te su svojevrsne cenzure i autocenzure djelatne pri svakom pisanju, ali su na tzv. rubnom području dječje književnosti neki od tih mehanizama vidljiviji. Dječja je književnost filtrirana kroz prizmu doživljaja odraslih koji podrazumijevaju da čitatelji dječje književnosti nemaju bogato životno ili emocionalno iskustvo, da su sposobni tek za određenu vrstu recepcije, a istovremeno se prilagođava i pisanim i nepisanim književnim i društvenim konvencijama. Namjera je teksta istražiti te suodnose na nekoliko primjera.
dječja književnost; društvene konvencije; čitatelji dječje književnosti
nije evidentirano
engleski
Social conventions as an element in the interpretation of children's literature
nije evidentirano
children's literature; social conventions; readers of children's literature
nije evidentirano
Podaci o prilogu
150-164.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Rano učenje hrvatskog jezika 2
Dunja Pavličević Franić, Ante Bežen
Zagreb:
978-958-7210-18-2
Podaci o skupu
Drugi specijalizirani zanastveni skup Rano učenje hrvatsko jezika 2
predavanje
13.11.2008-15.11.2008
Zadar, Hrvatska