Automatska distribucija poziva samoadaptacijom (CROSBI ID 331543)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sablić, Denis
Jevtić, Dragan
Jevtić, Dragan
hrvatski
Automatska distribucija poziva samoadaptacijom
Integracija sustava komutacije i računala otvara potpuno nove mogućnosti u postupcima dizajniranja usluga, ali postavlja i nove zahtjeve. To se posebno odnosi na slučajeve u kojima je kakvoća usluga djelomično vezana uz ljudski čimbenik. U takvim slučajevima optimalno rješenje nije moguće pronaći bez primjene metoda temeljenih na umjetnoj inteligenciji. U radu su proučene mogućnosti koje nudi centar za prijem poziva u telefoniji. Odabrana je kritična faza u posluživanju poziva od strane agenata u kojoj ponašanje agenta može degradirati kakvoću usluge. Za taj slučaj upotrijebljen je samoadaptivni model koji automatizirano minimizira ljudski čimbenik, te na taj način poboljšava kakvoću usluge. Praktičnu provjera rezultata rada provedena je na laboratorijskom modelu.
samoadaptacija; Q-učenje; automatska distribucija poziva
nije evidentirano
engleski
Automatic call distribution based on self-adaptation
nije evidentirano
self-adaptation; Q-learning; automatic call distribution
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
02.02.2000.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb