Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 463101

Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme


Krstović, Jasna
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Zagreb, 2009. str. 173-184


CROSBI ID: 463101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme
(Reflexion of the university preschool teachers education on the concept of new professionalism:chalenge and dilemas)

Autori
Krstović, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Curriculums of Early and Compulsory Education

Urednik/ci
Dejana Bouillet, Milan Matijević

Izdavač
Učiteljski fakultet Zagreb

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
173-184

ISBN
978-953-7210-24-3

Ključne riječi
nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education)

Sažetak
U radu se raspravlja o implikacijama promjena paradigme inicijalnog obrazovanja odgajatelja na redefiniranje tradicionalnih gledišta o profesionalnim ulogama u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U fokusu rasprave je koncept novog profesionalizma kao cilj kojem se teži. Identifikacijom obrazovne dimenzije profesionalaca kao prediktora ostvarivanja kvalitete, pozornost se usmjerava na inicijalno obrazovanje odgajatelja kao anticipacijsku razvojnu pretpostavku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009-2271694-1326 - OSTVARIVANJE ORGANIZACIJE KOJA UČI U OBRAZOVANJU UČITELJA I ODGAJATELJA (Krstović, Jasna, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Zagreb, 2009. str. 173-184
Krstović, J. (2009) Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme. U: Dejana Bouillet, M. (ur.) Curriculums of Early and Compulsory Education. Zagreb, Učiteljski fakultet Zagreb, str. 173-184.
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, editor = {Dejana Bouillet, M.}, year = {2009}, pages = {173-184}, keywords = {nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Odrazi sveu\v{c}ili\v{s}nog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme}, keyword = {nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, editor = {Dejana Bouillet, M.}, year = {2009}, pages = {173-184}, keywords = {new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education}, isbn = {978-953-7210-24-3}, title = {Reflexion of the university preschool teachers education on the concept of new professionalism:chalenge and dilemas}, keyword = {new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Zagreb}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font