Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Unutarnja percepcija identiteta poduzeća (CROSBI ID 162623)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kovačić, Elvira Unutarnja percepcija identiteta poduzeća // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 60 (2009), 11; 616-633

Podaci o odgovornosti

Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kovačić, Elvira

hrvatski

Unutarnja percepcija identiteta poduzeća

Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet poduzeća, mora se postići konsenzus o identitetu unutar njega samoga. U radu se istražuju percepcije menadžmenta i ostalih zaposlenika o identitetu poduzeća, pri čemu je najveći naglasak na analizi interne komunikacije kao jedne od sastavnica identiteta poduzeća. Pretpostavka o jednakosti percepcija identiteta poduzeća među menadžmentom i ostalim zaposlenicima provedenim istraživanjem nije u potpunosti potvrđena. Zaposlenici istraživanoga poduzeća u najvećoj su mjeri izrazili svoje slaganje o vizualnim elementima identiteta poduzeća, o strukturi, o položaju poduzeća u okviru industrije kojoj ono pripada, a u percepcijama interne komunikacije postoje razlike.

identitet poduzeća; unutarnja percepcija identiteta

nije evidentirano

engleski

INTERNAL PERCEPTION OF CORPORATE IDENTITY

nije evidentirano

corporate identity; internal perception of identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60 (11)

2009.

616-633

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost