Unutarnja percepcija identiteta poduzeća (CROSBI ID 162623)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sinčić Ćorić, Dubravka ; Kovačić, Elvira
hrvatski
Unutarnja percepcija identiteta poduzeća
Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet poduzeća, mora se postići konsenzus o identitetu unutar njega samoga. U radu se istražuju percepcije menadžmenta i ostalih zaposlenika o identitetu poduzeća, pri čemu je najveći naglasak na analizi interne komunikacije kao jedne od sastavnica identiteta poduzeća. Pretpostavka o jednakosti percepcija identiteta poduzeća među menadžmentom i ostalim zaposlenicima provedenim istraživanjem nije u potpunosti potvrđena. Zaposlenici istraživanoga poduzeća u najvećoj su mjeri izrazili svoje slaganje o vizualnim elementima identiteta poduzeća, o strukturi, o položaju poduzeća u okviru industrije kojoj ono pripada, a u percepcijama interne komunikacije postoje razlike.
identitet poduzeća; unutarnja percepcija identiteta
nije evidentirano
engleski
INTERNAL PERCEPTION OF CORPORATE IDENTITY
nije evidentirano
corporate identity; internal perception of identity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60 (11)
2009.
616-633
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija