Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Lik odgojitelja u Novom zavjetu. Put u Emaus (Lk 24, 13-28) (CROSBI ID 162559)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Tunjić, Niko Lik odgojitelja u Novom zavjetu. Put u Emaus (Lk 24, 13-28) // Napredak (Zagreb), 151 (2010), 2; 236-253

Podaci o odgovornosti

Tunjić, Niko

hrvatski

Lik odgojitelja u Novom zavjetu. Put u Emaus (Lk 24, 13-28)

Primjenom hermeneutičke metodologije i teorijskoga okvira duhovnoznanstvene pedagogije u radu se analizira lik odgojitelja u Novom zavjetu na temelju zgode puta u Emaus (Lk 24, 13-28) i to kao lik odgojitelja – suputnika. Suputništvo je jedno od osnovnih ljudskih iskustava u kojem se ljudsko biće očovječuje. Pritom je posebno pedagoški važna odgojiteljeva sposobnost za susret koja u sebi sadrži brojne paradigme odgojiteljskog djelovanja – prijateljsku prisnost, povjerenje, odgovornost za drugoga, umijeće komuniciranja, empatijsko uživljavanje, postupnost i zahtjevnost, istinitost, služenje odgoju. U radu se sustavno i logički objašnjava utjecaj duhovnoznanstvene pedagogije i njezine paradigme razumijevanja smisla i značenja odgojnoga djelovanja. Analizira se uloga odgojitelja kao suputnika odgajanicima u različitim situacijama. Naglasak je stavljen na odgojnu praksu, odnosno na »praktičnu pedagogiju«.

duhovnoznanstvena pedagogija ; hermeneutika ; odgojitelj ; suputnik ; odgajanik ; sugovornik ; služenje

nije evidentirano

engleski

The image of educator in the New Testament. The Path to Emmaus (Lk 24, 13-28)

nije evidentirano

spiritual and scientific pedagogy ; hermeneutics ; educator ; companion ; educated person ; interlocutor ; serving

nije evidentirano

Podaci o izdanju

151 (2)

2010.

236-253

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice