Lik odgojitelja u Novom zavjetu. Put u Emaus (Lk 24, 13-28) (CROSBI ID 162559)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tunjić, Niko
hrvatski
Lik odgojitelja u Novom zavjetu. Put u Emaus (Lk 24, 13-28)
Primjenom hermeneutičke metodologije i teorijskoga okvira duhovnoznanstvene pedagogije u radu se analizira lik odgojitelja u Novom zavjetu na temelju zgode puta u Emaus (Lk 24, 13-28) i to kao lik odgojitelja – suputnika. Suputništvo je jedno od osnovnih ljudskih iskustava u kojem se ljudsko biće očovječuje. Pritom je posebno pedagoški važna odgojiteljeva sposobnost za susret koja u sebi sadrži brojne paradigme odgojiteljskog djelovanja – prijateljsku prisnost, povjerenje, odgovornost za drugoga, umijeće komuniciranja, empatijsko uživljavanje, postupnost i zahtjevnost, istinitost, služenje odgoju. U radu se sustavno i logički objašnjava utjecaj duhovnoznanstvene pedagogije i njezine paradigme razumijevanja smisla i značenja odgojnoga djelovanja. Analizira se uloga odgojitelja kao suputnika odgajanicima u različitim situacijama. Naglasak je stavljen na odgojnu praksu, odnosno na »praktičnu pedagogiju«.
duhovnoznanstvena pedagogija ; hermeneutika ; odgojitelj ; suputnik ; odgajanik ; sugovornik ; služenje
nije evidentirano
engleski
The image of educator in the New Testament. The Path to Emmaus (Lk 24, 13-28)
nije evidentirano
spiritual and scientific pedagogy ; hermeneutics ; educator ; companion ; educated person ; interlocutor ; serving
nije evidentirano