Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost toka penološkog tretmana u relaciji s poremećajima u ponašanju u ranijoj životnoj dobi ispitanika (CROSBI ID 162557)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Koller-Trbović, Nivex Uspješnost toka penološkog tretmana u relaciji s poremećajima u ponašanju u ranijoj životnoj dobi ispitanika // Defektologija (Zagreb), 28 (1991), 1; 33-45

Podaci o odgovornosti

Koller-Trbović, Nivex

hrvatski

Uspješnost toka penološkog tretmana u relaciji s poremećajima u ponašanju u ranijoj životnoj dobi ispitanika

Na uzorku ispitanika (osuđenih osoba) iz KPD Lepoglava kvazikanoničkom korelacijskom analizom tražene su relacije između toka penološkog tretmana i ranije prisutnih poremećaja u ponašanju kod ispitanika. Procjena uspješnosti toka penološkog tretmana vršena je u dvije vremenske točke (nakon 3 i 6 mjeseci). U obje vremenske točke izolirana su dva značajna kvazikanonička faktora, čiji sklop i struktura (posebno prvog) upućuju na zaključak da se izrazito negativni efekti penološkog tretmana mogu očekivati kod onih osuđenih osoba koje su već u ranijoj dječjoj dobi pokazivale značajna odstupanja u ponašanju i veći intenzitet poremećaja u ponašanju. Iako se čini da su prema tim osobama u doba djetinjstva i maloljetništva poduzimane određene intervencije društva, očito je da one nisu dale adekvatne rezultate, niti su djelovale u smjeru suzbijanja i sprečavanja daljnje kriminalne aktivnosti tih osoba.

penološki tretman; efikasnost; poremćaji u ponašanju u dječjoj dobi

nije evidentirano

engleski

The Success of the Penologic Treatment in the Realtion with Behavioral Disturbances at Earlier Age

nije evidentirano

penologic treatment; efficacy; behavioral disorders in childhood

nije evidentirano

Podaci o izdanju

28 (1)

1991.

33-45

objavljeno

0351-1839

Povezanost rada

Pedagogija