Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu (CROSBI ID 41307)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Domović, Vlatka ; Cindrić, Ivana Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu // Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika / Vizek Vidović Vlasta (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 57-66

Podaci o odgovornosti

Domović, Vlatka ; Cindrić, Ivana

hrvatski

Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu

U radu se prikazuje razvoj kurikuluma za obrazovanje učitelja primarnog obrazovanja prema načelima kao što su: usmjerenost studija prema stjecanju kompetencija, uvođenje bodovnog sustava (ECTS) koji vodi računa o opterećenju studenata, uvođenje europske dimenzije u obrazovanje učitelja, itd. Također se analiziraju problemi koji su uočeni u realizaciji programa i mogućnosti za njegovo unapređenje.

razvoj kurikuluma, obrazovanje učitelja, ciljevi studija, kompetencije

nije evidentirano

engleski

An example of curriculum development according to the Bologna principles at the Faculty of Teacher Education, Zagreb

nije evidentirano

curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes

nije evidentirano

Podaci o prilogu

57-66.

objavljeno

Podaci o knjizi

Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika

Vizek Vidović Vlasta

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-175-333-3

Povezanost rada

Pedagogija