Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu (CROSBI ID 41307)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Domović, Vlatka ; Cindrić, Ivana
hrvatski
Primjer razvoja kurikuluma prema bolonjskim načelima na Učiteljskome fakultetu u Zagrebu
U radu se prikazuje razvoj kurikuluma za obrazovanje učitelja primarnog obrazovanja prema načelima kao što su: usmjerenost studija prema stjecanju kompetencija, uvođenje bodovnog sustava (ECTS) koji vodi računa o opterećenju studenata, uvođenje europske dimenzije u obrazovanje učitelja, itd. Također se analiziraju problemi koji su uočeni u realizaciji programa i mogućnosti za njegovo unapređenje.
razvoj kurikuluma, obrazovanje učitelja, ciljevi studija, kompetencije
nije evidentirano
engleski
An example of curriculum development according to the Bologna principles at the Faculty of Teacher Education, Zagreb
nije evidentirano
curriculum development, teacher education, competences, learning outcomes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
57-66.
objavljeno
Podaci o knjizi
Planiranje kurikuluma usmjerenoga na kompetencije u obrazovanju učitelja i nastavnika
Vizek Vidović Vlasta
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-175-333-3