Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing malih i srednjih poduzeća (CROSBI ID 7260)

Autorska knjiga | udžbenik

Renko, Nataša Marketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb: Naklada Ljevak, 2010

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša

hrvatski

Marketing malih i srednjih poduzeća

Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva. Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99, 4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.

marketing; mala i srednja poduzeća

nije evidentirano

engleski

SME Marketing

nije evidentirano

marketing; sme

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Naklada Ljevak

2010.

978-953-303-220-7

400

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija