Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 460611

Marketing malih i srednjih poduzeća


Renko, Nataša
Marketing malih i srednjih poduzeća, Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)


Naslov
Marketing malih i srednjih poduzeća
(SME Marketing)

Autori
Renko, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenici, znanstvena

Izdavač
Naklada Ljevak

Grad
Zagreb

Godina
2010

Stranica
400

ISBN
978-953-303-220-7

Ključne riječi
marketing; mala i srednja poduzeća
(marketing; sme)

Sažetak
Nova knjiga prof. dr. Nataše Renko vodi nas kroz malo i srednje poduzetništvo, upoznavajući nas s prednostima, ali i ukazujući na određene nedostatke te uklanjanje istih. Velik dio knjige donosi čimbenike, odnosno moderne poslovne metode koje će omogućiti malim i srednjim poduzećima da budu konkurentna i učinkovita na tržištu. Ti novi načini poslovanja uveli su mnogobrojne nove proizvode i usluge, stvorili nove tehnologije, kreirali nova radna mjesta, otvorili mnoga inozemna tržišta i omogućili svojim osnivačima i vlasnicima priliku da rade ono u čemu su najbolji i što im donosi najviše zadovoljstva. Prije manje od trideset godina velike kompanije imale su, zbog svoje snažne hijerarhijske strukture, uređene organizacije, razvijenih upravljačkih odnosa i vještina, najveće konkurentske prednosti na tržištu. Danas, mala i srednja poduzeća sa stalnim mogućnostima za promjene, lakšim ulaskom i izlaskom s tržišta, brže i lakše iskorištavaju tržišne prilike te predstavljaju značajnu podršku svakom gospodarstvu. Čak 99, 4 % svih poduzetnika u Hrvatskoj, odnosno oko 83.000, male su i srednje velike tvrtke, koje čine tzv. malo gospodarstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
067-0672345-2286 - Marketinški sustav konkurentske prednosti ponude ekoloških proizvoda u RH (Sanda Renko, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša
Marketing malih i srednjih poduzeća, Zagreb: Naklada Ljevak, 2010 (Udžbenici)
Renko, N. (2010) Marketing malih i srednjih poduzeća. Zagreb, Naklada Ljevak.
@book{book, author = {Renko, N.}, year = {2010}, pages = {400}, keywords = {marketing, sme}, isbn = {978-953-303-220-7}, title = {SME Marketing}, keyword = {marketing, sme}, publisher = {Naklada Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }