Evaluacija uspjeha pri obradi lektirnih djela u mlađim razredima osnovne škole (CROSBI ID 561438)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Težak, Dubravka ; Gabelica, Marina
hrvatski
Evaluacija uspjeha pri obradi lektirnih djela u mlađim razredima osnovne škole
Osnovna ideja školovanja jest opismeniti djecu. Pritom čitanje i pisanje postaju životna vještina. Naša je želja učiniti ovu vještinu ujedno i navikom. Iako je u nastavi knjiga najčešće izvor informacija, na satovima (prvenstveno) hrvatskoga jezika trudimo se upoznati snagu knjige i putem njezinih drugih osobitosti. Lektira pritom igra važnu ulogu jer zahtijeva samostalnu aktivnost učenika. Ukoliko je zadatak lektire približiti knjigu učeniku i učiniti čitanje aktivnošću koje se ne veže isključivo uz školu i nastavu, tada bismo mogli zaljučiti kako je mnogo korisnije za lektiru birati one naslove za koje smatramo da će na učenike djelovati stimulirajuće. Jednom kada lektira prestaje biti školska obveza, postavlja se pitanje, sjećaju li se učenici pročitanog. Ovaj rad donosi istraživanje provedeno u trećim i četvrtim razredima osnovne škole u Zagrebu kojim smo ispitali koliko se učenici sjećaju lektirnih knjiga pročitanih u prošloj školskoj godini.
lektira; mlađi razredi osnovne škole; hrvatski jezik; sadržaj; likovi
nije evidentirano
engleski
Evaluation of achivements in book report reading in lower grades of primary school
nije evidentirano
book report reading; lower primary school grades; Croatian language; content; characters
nije evidentirano
Podaci o prilogu
244-260.
2008.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2
Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-7210-18-2
Podaci o skupu
Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup "Rano učenje hrvatskoga jezika 2"
pozvano predavanje
13.11.2008-14.11.2008
Zadar, Hrvatska