Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Evaluacija uspjeha pri obradi lektirnih djela u mlađim razredima osnovne škole (CROSBI ID 561438)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Težak, Dubravka ; Gabelica, Marina Evaluacija uspjeha pri obradi lektirnih djela u mlađim razredima osnovne škole // Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 244-260

Podaci o odgovornosti

Težak, Dubravka ; Gabelica, Marina

hrvatski

Evaluacija uspjeha pri obradi lektirnih djela u mlađim razredima osnovne škole

Osnovna ideja školovanja jest opismeniti djecu. Pritom čitanje i pisanje postaju životna vještina. Naša je želja učiniti ovu vještinu ujedno i navikom. Iako je u nastavi knjiga najčešće izvor informacija, na satovima (prvenstveno) hrvatskoga jezika trudimo se upoznati snagu knjige i putem njezinih drugih osobitosti. Lektira pritom igra važnu ulogu jer zahtijeva samostalnu aktivnost učenika. Ukoliko je zadatak lektire približiti knjigu učeniku i učiniti čitanje aktivnošću koje se ne veže isključivo uz školu i nastavu, tada bismo mogli zaljučiti kako je mnogo korisnije za lektiru birati one naslove za koje smatramo da će na učenike djelovati stimulirajuće. Jednom kada lektira prestaje biti školska obveza, postavlja se pitanje, sjećaju li se učenici pročitanog. Ovaj rad donosi istraživanje provedeno u trećim i četvrtim razredima osnovne škole u Zagrebu kojim smo ispitali koliko se učenici sjećaju lektirnih knjiga pročitanih u prošloj školskoj godini.

lektira; mlađi razredi osnovne škole; hrvatski jezik; sadržaj; likovi

nije evidentirano

engleski

Evaluation of achivements in book report reading in lower grades of primary school

nije evidentirano

book report reading; lower primary school grades; Croatian language; content; characters

nije evidentirano

Podaci o prilogu

244-260.

2008.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2

Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-18-2

Podaci o skupu

Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup "Rano učenje hrvatskoga jezika 2"

pozvano predavanje

13.11.2008-14.11.2008

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija