Planiranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja (CROSBI ID 561425)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Tot, Daria ; Klapan, Anita ; Kušić, Siniša
hrvatski
Planiranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja
Rad ima teorijski i empirijski dio. U prvom se dijelu s teorijskog stajališta razmatraju različiti pristupi određenju onih pojmova koji su ključni za područje programiranja stalnog stručnog usavršavanja učitelja. U empirijskom je dijelu analizirano postojeće stanje s naglaskom na razvijanju aktivnosti vezanih za planiranje i programiranje stručnog usavršavanja učitelja. Istraživanje je aktualiziralo i istaknulo potrebu ispitivanja obrazovnih potreba učitelja i njihova usklađivanja sa sadržajima stručnog usavršavanja i značajem za učiteljski profesionalni rad. Ishodi istraživanja upućuju na mjere i aktivnosti za daljnje poboljšavanje kvalitete planiranja i programiranja učiteljeva stručnog usavršavanja.
stručno usavršavanje; snimanje obrazovnih potreba; programski sadržaji
nije evidentirano
engleski
Planning and Programming of a Continual Professional Training
nije evidentirano
professional training; monitoring of educational needs; program contents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
predavanje
16.10.2008-18.10.2008
Mostar, Bosna i Hercegovina