Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Regresijski model predviđanja ponašanja kupaca ekološke hrane u Hrvatskoj (CROSBI ID 561380)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lončarić, Ružica ; Lončarić, Zdenko ; Zmaić, Krunoslav Regresijski model predviđanja ponašanja kupaca ekološke hrane u Hrvatskoj // Zbornik radova 45. hrvatskog i 5. međunarodnog simpozija agronoma / Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko (ur.). Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 278-282

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Ružica ; Lončarić, Zdenko ; Zmaić, Krunoslav

hrvatski

Regresijski model predviđanja ponašanja kupaca ekološke hrane u Hrvatskoj

U zadnjih petnaestak godine hrvatska poljoprivreda nastoji slijediti europski ekološki pokret vezan uz povećanu potražnju za zdravom hranom. Povećana potražnja za ekološki proizvedenom hranom povezana je s brigom potrošača za sigurnost i kvalitetu hrane te sa zdravstvenim i nutricionističkim aspektom hrane. Anketa o percepcijama potrošača za ekološkom hranom provedena je u istočnoj Hrvatskoj na uzorku od 124 ispitanika. Anketni upitnik uključivao je pitanja o ponašanju kupaca ekološke hrane, stavove potrošača o cijenama ekoloških proizvoda, motive kupnje, razloge negativnih reakcija prema ekološkoj hrani, zadovoljstvo ponudom te buduće intencije kupaca vezane uz potrošnju ekoloških proizvoda. Cilj rada bio je na temelju analize ankete kreirati kompjutorski regresijski model za predviđanje potencijalne potrošnje ekološke hrane u Hrvatskoj. Obrazac ponašanja potrošača definiran je s obzirom na njihov spol, dob, obrazovanje, prihode i mjesto stanovanja, što ima utjecaj na sadašnju i potencijalnu kupnju ekoloških proizvoda. Model omogućuje predviđanje promjena potrošnje ekološke hrane, kao rezultat različite spolne, dobne i edukacijske strukture potrošača te kao posljedica opažene percepcije potrošača o ekološkoj hrani. Model može poslužiti u odabiru najefikasnije marketinške strategije ekološke hrane ovisno o ciljnim grupama potrošača.

kompjutorski model ; ekološka hrana ; ponašanje potrošača ; potrošnja ; predviđanje

nije evidentirano

engleski

Regression model for predicting organic food consumer behavior in Croatia

nije evidentirano

computer model ; organic food ; consumers‘ behavior ; consumption ; prediction

nije evidentirano

Podaci o prilogu

278-282.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 45. hrvatskog i 5. međunarodnog simpozija agronoma

Marić, Sonja ; Lončarić, Zdenko

Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6331-79-6

Podaci o skupu

45. hrvatski i 5. Međunarodni simpozij agronoma

predavanje

15.02.2010-19.02.2010

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Biotehnologija, Ekonomija