Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu (CROSBI ID 358275)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ana Bakarić
Radanović, Ines
hrvatski
Analiza razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu
Cilj analize razredbenih ispita na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu je definirati ishode učenja iz područja biologije koje je pristupnik morao savladati prilikom četverogodišnjeg gimnazijskog ili srednjoškolskog obrazovanja kako bi uspješno položio razredbene ispite na Biološkom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu. Analiza razredbenih ispita provedena je na ispitima u razdoblju od 2001. do 2009. godine. Ukupno je analizirano 690 pitanja od čega 258 iz područja biologije, 258 iz područja kemije i 174 iz područja fizike. Za svako pitanje određen je koncept i ishod učenja koji se provjerava, te razina znanja prema Bloom-ovoj taksonomiji kognitivnih ciljeva u skladu s Crooksovim razinama postignuća. Radi usporedbe s razredbenim ispitima analiziran je i Ispitni katalog za državnu maturu iz biologije 2009./2010. Zadaci na razredbenom ispitu su zadaci objektivnog tipa. Područje biologije koje je najzastupljenije pitanjima na razredbenom ispitu je područje animalne fiziologije, a najmanje je zastupljeno područje mikrobiologije. Udio ishoda reproduktivne razine znanja iz područja biologije iznosio je 57%, konceptualnog razumijevanja i primjene 34%, a rješavanja problema 9%.
biologija; koncept; ishod učenja; razina znanja
nije evidentirano
engleski
Analysis of entrance examinations on Department of Biology, Faculty of Science, University of Zagreb
nije evidentirano
biology; concepts; learning outcomes; level of knowledge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
77
22.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb