Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije (CROSBI ID 358274)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tomislava Bužan
Radanović, Ines
hrvatski
Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije
Istraživan je način rada tijekom nastave bioloških sadržaja u osnovnim i srednjim školama. Istraživanje je provedeno putem ankete o nastavi biologije. Anketirani su učenici šest osnovnih i šest srednjih škola te njihovi nastavnici. Anketa obuhvaća pitanja o korištenju nastavnih sredstava i pomagala, učestalosti ekskurzija i primjeni nastavnih sustava. Rezultati anketa pokazali su da su škole dosta opremljene nastavnim sredstvima i pomagalima te da se oni često koriste u nastavi. Ekskurzije su također česte, pogotovo u osnovnim i strukovnim školama. Prilikom obrade novog gradiva nastavnici najčešće koriste heuristički pristup, što znači da pitanjima i razgovorom učenike vode do cilja.Učenici su se izjasnili da im taj pristup najbolje odgovara. Problemski zadaci i samostalan rad učenika vrlo se rijetko koriste, a aktivno učenje samo ponekad.
opremljenost škole; način rada u nastavi; nastavni sustavi; korištenje nastavnih sredstva i pomagala
nije evidentirano
engleski
Analysis of the effectiveness of different modes of teaching biology
nije evidentirano
equipment in schools; mode of teaching; educational systems; the use of teaching aids
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
18.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb