Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije (CROSBI ID 358274)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tomislava Bužan Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Tomislava Bužan

Radanović, Ines

hrvatski

Analiza učinkovitosti različitih modaliteta Nastave biologije

Istraživan je način rada tijekom nastave bioloških sadržaja u osnovnim i srednjim školama. Istraživanje je provedeno putem ankete o nastavi biologije. Anketirani su učenici šest osnovnih i šest srednjih škola te njihovi nastavnici. Anketa obuhvaća pitanja o korištenju nastavnih sredstava i pomagala, učestalosti ekskurzija i primjeni nastavnih sustava. Rezultati anketa pokazali su da su škole dosta opremljene nastavnim sredstvima i pomagalima te da se oni često koriste u nastavi. Ekskurzije su također česte, pogotovo u osnovnim i strukovnim školama. Prilikom obrade novog gradiva nastavnici najčešće koriste heuristički pristup, što znači da pitanjima i razgovorom učenike vode do cilja.Učenici su se izjasnili da im taj pristup najbolje odgovara. Problemski zadaci i samostalan rad učenika vrlo se rijetko koriste, a aktivno učenje samo ponekad.

opremljenost škole; način rada u nastavi; nastavni sustavi; korištenje nastavnih sredstva i pomagala

nije evidentirano

engleski

Analysis of the effectiveness of different modes of teaching biology

nije evidentirano

equipment in schools; mode of teaching; educational systems; the use of teaching aids

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

18.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija