Obrazovna postignuća u nastavi biologije kod učenika 7. razreda (CROSBI ID 358273)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Andrijana Sklepić
Radanović, Ines
hrvatski
Obrazovna postignuća u nastavi biologije kod učenika 7. razreda
Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi stečene sposobnosti i znanja učenika, ostvarenih nastavom biologije u sedmom razredu osnovne škole prema postojećem Nastavnom planu i programu. Utvrđene su ostvarene razine obrazovnih postignuća unutar kognitivne domene na temelju savladavanja gradiva sedmog razreda u odnosu na propisana predviđena postignuća učenja. U ispitivanju su sudjelovala 152 učenika sedmog razreda, 659 učenika osmog razreda i 380 učenika prvog razreda srednje škole. Učenici 7. razreda ostvaruju najveći postotak obrazovnih postignuća u prvoj razini činjeničnog znanja, a najmanji u drugoj razini konceptualnog razumijevanja. Većina učenika raspolaže s činjeničnim znanjem i ne ostvaruju više razine unutar kognitivne domene. Učenici 8. razreda u usporedbi s učenicima 7. razreda ostvaruju niži postotak obrazovnih postignuća u prvoj razini, a viši postotak u drugoj razini konceptualnog razumijevanja. Učenici 8. razreda usvojili su više znanja i ostvarili više razine. Učenici 1. razreda srednje škole postižu najveći postotak u drugoj razini konceptualnog razumijevanja, u usporedbi s učenicima 7. i 8. razreda. Učenici su utvrdili gradivo 7.razreda, proširili svoje znanje u višim razredima i ostvarili više razine kognitivne domene.
obrazovna postignuća; nastava biologije; razine znanja kognitivne domene
nije evidentirano
engleski
Educational achievements in teaching biology students 7th grade
nije evidentirano
achievement; teaching biology; the level of knowledge of cognitive domains
nije evidentirano
Podaci o izdanju
80
10.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb