Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Obrazovna postignuća u nastavi biologije kod učenika 7. razreda (CROSBI ID 358273)

Ocjenski rad | diplomski rad

Andrijana Sklepić Obrazovna postignuća u nastavi biologije kod učenika 7. razreda / Radanović, Ines (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Andrijana Sklepić

Radanović, Ines

hrvatski

Obrazovna postignuća u nastavi biologije kod učenika 7. razreda

Ciljevi ovog istraživanja bili su utvrditi stečene sposobnosti i znanja učenika, ostvarenih nastavom biologije u sedmom razredu osnovne škole prema postojećem Nastavnom planu i programu. Utvrđene su ostvarene razine obrazovnih postignuća unutar kognitivne domene na temelju savladavanja gradiva sedmog razreda u odnosu na propisana predviđena postignuća učenja. U ispitivanju su sudjelovala 152 učenika sedmog razreda, 659 učenika osmog razreda i 380 učenika prvog razreda srednje škole. Učenici 7. razreda ostvaruju najveći postotak obrazovnih postignuća u prvoj razini činjeničnog znanja, a najmanji u drugoj razini konceptualnog razumijevanja. Većina učenika raspolaže s činjeničnim znanjem i ne ostvaruju više razine unutar kognitivne domene. Učenici 8. razreda u usporedbi s učenicima 7. razreda ostvaruju niži postotak obrazovnih postignuća u prvoj razini, a viši postotak u drugoj razini konceptualnog razumijevanja. Učenici 8. razreda usvojili su više znanja i ostvarili više razine. Učenici 1. razreda srednje škole postižu najveći postotak u drugoj razini konceptualnog razumijevanja, u usporedbi s učenicima 7. i 8. razreda. Učenici su utvrdili gradivo 7.razreda, proširili svoje znanje u višim razredima i ostvarili više razine kognitivne domene.

obrazovna postignuća; nastava biologije; razine znanja kognitivne domene

nije evidentirano

engleski

Educational achievements in teaching biology students 7th grade

nije evidentirano

achievement; teaching biology; the level of knowledge of cognitive domains

nije evidentirano

Podaci o izdanju

80

10.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Biologija