Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STAVOVI UČENIKA I UČITELJA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU (CROSBI ID 561319)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Labak, Irena ; Heffer-Lauc, Marija ; Radanović, Ines STAVOVI UČENIKA I UČITELJA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU // Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa / Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka et al. (ur.). Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2009. str. 320-321

Podaci o odgovornosti

Labak, Irena ; Heffer-Lauc, Marija ; Radanović, Ines

hrvatski

STAVOVI UČENIKA I UČITELJA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU

S ciljem ispitivanja konsolidacije memorije učenika provedeno je istraživanje sa oko 1300 učenika OŠ i SŠ tijekom 2007. i 2008. godine. Obuhvaćeni su učenici koji nastavu prirode i biologije provode u dvosatu i oni koji nastavu provode u pojedinačnim satovima (dva sata tjedno). Istraživanje se sastojalo od provedbe nastavnog sata na odabranu nastavnu temu po usklađenoj pripremi. Prije provedbe sata učenici su podvrgnuti inicijalnom testiranju, dok je finalno testiranje uslijedilo nakon sata. Provedena je anketa učenika i učitelja o nastavi organiziranoj u dvosatu. Prema rezultatima ankete signifikantne su razlike (F(5, 32)= 6, 27 ; p<0, 03) su razlike uz recipročne rezultate u korist praćenja nastave jednog nastavnog sata klasičnog oblika i blok sata aktivne nastave, dok većina učenika jednako pamti nastavu u dvosatu i u jednom satu. 38% do 76% učenika izjasnilo se da nastava sa stankom od tjedan dana utječe na njihovo zaboravljanje. Dvosat je utjecao na poboljšanje ocjena učenika zbog izraženog samostalnog rada. Učitelji većinom ne primjećuju poboljšanje ocjena i ne smatraju da učenici imaju problema s pamćenjem i praćenjem nastave.Većina učitelja preferira dvosat iako ga ne biraju svojevoljno. Učitelji koji ne koriste dvosat smatraju da nije potrebno dodatno učiti kod kuće, dok oni koji rade u dvosatu imaju neujednačena uvjerenja.

konsolidacija memorije; dvosat; stavovi učenika i nastavnika

nije evidentirano

engleski

THE ATTITUDE OF PUPILS AND TEACHERS TOWARDS NATURAL SCIENCES AND BIOLOGY CLASSES ORGANIZED IN BLOCK LESSONS

nije evidentirano

consolidation of memory; dvosat; attitudes of students and teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

320-321.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka 10. Hrvatskog biološkog kongresa

Besendorfer, Višnja ; Kopjar, Nevenka ; Vidaković-Cifrek, Željka ; Tkalec, Mirta ; Bauer, Nataša ; Lukša, Žaklin

Zagreb: Hrvatsko biološko društvo

978-953-6241-07-1

Podaci o skupu

10. Hrvatski biološki kongres

predavanje

14.09.2009-29.09.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Biologija