Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008. (CROSBI ID 161805)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Žažar, Krešimir
hrvatski
Prikaz knjige: Konrad Paul Liessmann: Teorija neobrazovanosti. Zablude društva znanja ; Zagreb, Naklada Jesenski i Turk, 2008.
U ovoj knjizi diskutira se o društvenoj ulozi obrazovanja, znanosti i znanja te o njihovom vrednovanju u današnjem društvu koje se, osobito u političkom diskursu, često naziva društvom znanja. Kritika koncepta društvo znanja osnovni je motiv ove knjige. Liessmann argumentira kako ne samo da ne živimo u društvu znanja, već je suvremeno društvo prožeto diferentnim manifestacijama neobrazovanosti. Kroz čitav tekst zamjetan je Liessmannov izrazito kritički stav prema aktualnim tendencijama u sferi obrazovanja u današnjoj Europi. Tako, uz mnoge druge, u fokus kritičkog razmatranja dospijevaju teme reforme obrazovnog sektora, komercijalizacije istog pa i pitanje medijskog tretiranja znanja. Oštrica Liessmannove kritike najviše je usmjerena protiv inficiranja obrazovnog sustava i sustava znanosti principima neoliberalne ekonomske paradigme.
društvo znanja; reforme obrazovnih sustava; bolonjski proces; vrednovanje znanja
nije evidentirano
engleski
Review of the book: Konrad Paul Liessmann: The Theory of Miseducation ; Zagreb, Jesenski i Turk, 2008.
nije evidentirano
(knowledge based society; reforms of education systems; bologna process; evaluation of knowledge)
nije evidentirano