Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga (CROSBI ID 561048)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Božić, Jasmina Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga // Odjel za filozofiju Matice hrvatske: Znanstveno-filozofijski simpozij "Čemu obrazovanje danas i komu je ono potrebno?" Zagreb, Hrvatska, 05.03.2010-06.03.2010

Podaci o odgovornosti

Božić, Jasmina

hrvatski

Bolonjska reforma u kontekstu ideologija obrazovanja Manfreda Prischinga

U izlaganju pojedine aspekte aktualne sveučilišne reforme, poglavito ideju i provedbu reforme na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, sagledavamo iz očišta različitih obrazovnih pristupa koje u svojoj knjizi 'Ideologije obrazovanja: Dijagnostički esej na pragu društva znanja' ocrtava austrijski sociolog Manfred Prisching (Prisching, M. (2008) Bildungsideologien: Ein zeitdiagnostischer Essay an der Schwelle zur Wissengesellschaft. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften). Pokazujemo da se pet od devet obrazovnih pristupa ili „ideologija obrazovanja“ koje Prisching navodi: model skladišta, model pragmatične svakodnevice, model ubrzanja, model tržišta rada i model upravljanja, mogu smatrati značajkama aktualne sveučilišne reforme. Tu vrst analize držimo korisnom jer može voditi ispravljanju slabih točaka reformiranog sustava visokog obrazovanja, kako u vidu revitalizacije dobrih elemenata tradicionalnog 'humboldtovskog' sustava, tako i vidu prilagodbe nekih neprimjerenih svojstava 'bolonjskog' sustava potrebama različitih studija.

Bolonjska reforma; obrazovni pristupi; Prisching; Humboldtovo sveučilište

nije evidentirano

engleski

Bologna Reform in the Context of Manfred Prisching's Educational Ideologies

nije evidentirano

Bologna reform; models of education; Prisching; Humboldt university

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Odjel za filozofiju Matice hrvatske: Znanstveno-filozofijski simpozij "Čemu obrazovanje danas i komu je ono potrebno?"

predavanje

05.03.2010-06.03.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija