Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 458365

Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja


Kragulj, Snježana; Somolanji, Ida
Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.).
Zagreb: Profil, 2009. str. 68-77


Naslov
Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja
(Creativity in teaching future school teachers and preschool teachers)

Autori
Kragulj, Snježana ; Somolanji, Ida

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers

Urednik/ci
Prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb

Izdavač
Profil

Grad
Zagreb

Godina
2009

Raspon stranica
68-77

ISBN
978-953-12-1143-7

Ključne riječi
Pojam kreativnosti ; kreativne osobine ; kreativnost u nastavi ; vlastita kreativnost
(Notion of creativity ; creative characteristic ; creativity in teaching process ; our own creativity)

Sažetak
U radu se daje naglasak na poticanje kreativnosti u nastavi budućih učitelja i odgojitelja. Želeći naglasiti važnost kreativne nastave, potaknuli smo buduće učitelje i odgojitelje da promišljaju o pojmu kreativnosti, defniraju ga, opišu kreativnu nastavu, ali i navedu moguće prijedloge koji bi poboljšali kvalitetu nastave čiji će stvaratelji i realizatori biti oni sami. Iz rezultata ankete vidljivo je kako studenti na fakultetima, ali i u dosadašnjem školovanju, imaju nedovoljno kreativnu nastavu, a samim time imaju i malo primjera kreativne nastave koje bi mogli upotrebljavati u budućemu radu. Studenti posebno cijene kreativni pristup nastavi i kritični su prema tradicionalnoj nastavi koja se svodi na uglavnom dosadna predavanja i u posljednje vrijeme na prezentacije. Studenti oče- kuju da nastava za buduće učitelje bude, ne samo zanimljiva, nego takva da im daje ideje za njihovu nastavu s učenicima. U svom budućem radu kreativnosti pridaju veliko značenje. Smatraju da ona ovisi i o uvjetima u kojima učitelj radi, ali prvenstveno o vlastitoj slobodi i inventivnosti te o ovladavanju nizom postupaka koji omogućavaju kreativnost učenika. Zbog toga smatraju da im još treba mnogo učenja, ali i iskustva u tom pogledu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
245-1221170-1063 - Razvoj stvaralaštva u cjeloživotnoj edukaciji učitelja (Branko Bognar, )

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovane znanosti, Osijek