Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja (CROSBI ID 41169)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Kragulj, Snježana ; Somolanji, Ida Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.). Zagreb: Profil, 2009. str. 68-77

Podaci o odgovornosti

Kragulj, Snježana ; Somolanji, Ida

hrvatski

Kreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja

U radu se daje naglasak na poticanje kreativnosti u nastavi budućih učitelja i odgojitelja. Želeći naglasiti važnost kreativne nastave, potaknuli smo buduće učitelje i odgojitelje da promišljaju o pojmu kreativnosti, defniraju ga, opišu kreativnu nastavu, ali i navedu moguće prijedloge koji bi poboljšali kvalitetu nastave čiji će stvaratelji i realizatori biti oni sami. Iz rezultata ankete vidljivo je kako studenti na fakultetima, ali i u dosadašnjem školovanju, imaju nedovoljno kreativnu nastavu, a samim time imaju i malo primjera kreativne nastave koje bi mogli upotrebljavati u budućemu radu. Studenti posebno cijene kreativni pristup nastavi i kritični su prema tradicionalnoj nastavi koja se svodi na uglavnom dosadna predavanja i u posljednje vrijeme na prezentacije. Studenti oče- kuju da nastava za buduće učitelje bude, ne samo zanimljiva, nego takva da im daje ideje za njihovu nastavu s učenicima. U svom budućem radu kreativnosti pridaju veliko značenje. Smatraju da ona ovisi i o uvjetima u kojima učitelj radi, ali prvenstveno o vlastitoj slobodi i inventivnosti te o ovladavanju nizom postupaka koji omogućavaju kreativnost učenika. Zbog toga smatraju da im još treba mnogo učenja, ali i iskustva u tom pogledu.

pojam kreativnosti ; kreativne osobine ; kreativnost u nastavi ; vlastita kreativnost

nije evidentirano

engleski

Creativity in teaching future school teachers and preschool teachers

nije evidentirano

notion of creativity ; creative characteristic ; creativity in teaching process ; our own creativity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

68-77.

objavljeno

Podaci o knjizi

Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers

prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb

Zagreb: Profil

2009.

978-953-12-1143-7

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice