Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izrada testa jezičnih kompetencija za buduće učitelje engleskog jezika (CROSBI ID 560990)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Cindrić, Ivana ; Cergol, Kristina ; Davies, Mark Izrada testa jezičnih kompetencija za buduće učitelje engleskog jezika // Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost / Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI), 2010. str. 42-57

Podaci o odgovornosti

Cindrić, Ivana ; Cergol, Kristina ; Davies, Mark

engleski

Izrada testa jezičnih kompetencija za buduće učitelje engleskog jezika

Designing a test involves adhering to a complex and challenging set of procedures. As teachers, we need to keep in mind that the test should reflect aspects of language teaching and language use. In addition to the principles of testing (fairness, accountability, validity, reliability) a humanizing aspect should permeate the test which means that students should have the opportunity to do their best, should be involved in their assessment, and treated as individuals. At the Faculty of Teacher Education, future primary English teachers intensively work on developing proficiency in their receptive and productive language skills throughout their five-year education. In accordance with the program of study, Undergraduate and graduate program of study of primary education in combination with the study of the English language or German language, their achievement is checked in the third year of study by means of a Test of Language Competence. The test has been designed and calibrated based on educational outcomes, the level of language knowledge and the population involved. It tests five areas of language competence, namely listening comprehension, language in use, writing and oral performance. The article will show how task types have been developed and used in order to test the skills mentioned.

testiranje; jezična kompetencija; učitelji engleskoga jezika

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-57.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo i jezik - višejezičnost i višekulturalnost

Dunja Pavlićević-Franić ; Ante Bežen

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI)

Podaci o skupu

Treći specijalizirani znanstveni skup "Rano učenje hrvatskoga/materinskoga/stranoga jezika"

predavanje

12.11.2010-15.11.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija